Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Mine henger rett ned. Ammet 2 barn. Bruker nå 70B, men de flyter utover og er helt uten volum. Tar jeg bh av er det som to vafler som henger rett ned. Slik var de ikke før svangerskap. Frustrerende når mannen i huset maser om silikon og. Jeg ønsker ikke silikon heller, men hva kan man gjøre?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 bytt ut gubben heller, så skal du se at du blir fornøyd som du er..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 HVis du har paddeflate vaffelpupper kan du jo slippe å bruke BH. Bare ha på bomullstopper eller no under klærne. Så nydelig det må være å kunne gå uten BH..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Ser ikke pent ut uten bh heller, men jeg lurer på hvilken bh som kan være fin. føler ikke noen er fine på.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Hva med en push opp? Som løfter dem litt? Fikk forresten veldig lyst på vaffler nå =P
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 har også sånne pupper men har 70A. synest de blir bedre når jeg bruker push up.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Formpressede cuper er kanskje noe å prøve.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Paddeflate vaffelpupper.... hehehe.. Jeg ler... Bra overskrift!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå