tannpuss Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Er det noen som gjør det selv? Synes det er veldig fint. Sjekket på salong og de skulle ha 650 kr. Det synes jeg blir for dyrt. Noen som gjør det selv? Vanskelig å få til? Noen gode råd? hvilket merke kjøper du? Takker for svar. Hadde vært kjekt å prøve å få det til :-)
Kamomille Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 tåneglene lakker jeg selv på lik linje med fingerneglene. Men pedicyr (og manikyr) er jo veldig mye mer enn kun lakking da....
tannpuss Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2010 ok, ikke helt inne på dette. jeg tenkte på å lakke neglene med sånn hvit på tuppen..... eh skjønner ?????
Mom2Two Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Fransk pedikyr eller hva det heter? Det hadde jeg ikke giddet å prøve selv, tror ikke det er så enkelt. For min del synes jeg det ser litt vel fake ut, alle ser at det er fake liksom, så synes det er bedre å dra til en fotpleier som kan stelle føtter og negler ordentlig + lakke neglene (med mindre man har virkelig stygge negler eller noe).
Lillebror og stoerebror Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Ikke noe problem å ta fransk pedikyr på føttene da. Kjøp sånn sett med tre lakker inni som heter fransk maikyr eller noe sånn (en hvit, en rosa og en blank). I disse settene er det sånne merker du kan bruke for å bra resultat, du kan også bruke vanlig tape, men jeg syntes det er enklere på frihånd. Gjør du det på frihånd må du ta langs med neglen slik at du bare bruker ett strøk, da blir det penest. Først rosa, så hvitt på tuppen så blank over på slutten. Det finnes både stener og klistermerker du kan enkelt lime på hvis du vil ha litt ekstra mønster. Veldig fint. Bruk dette før du tar på den blanke lakken så tar du blant lakk over for å få det til å sitte godt på. Pedikyr behandling kan du også gjøre hjemme.
Mom2Two Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Jeg mente vel egentlig sånne gelénegler jeg da, trodde det var det som het fransk pedikyr..hehe, har visst ikke helt peiling jeg. Beklager om jeg har misledet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå