Gå til innhold

Er dette normalt for en 2, 5 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min var på overnattingsbesøk for første gang hos besteforeldrene sine fra fredag til idag. Når jeg og hentet han hylskrek han og ville at jeg skulle dra igjen. Ble så lei meg :-( Vi sliter litt med han i barnehagen, vil ikke si hadet til meg der, klamrer seg fast rundt halsen min, men begynner å leke med en gang jeg har dratt..

Er dette et stadie han går igjennom? Besteforeldrene hevdet at han hadde sagt at han ikke ville hjem når de kjørte forbi veien til huset vårt..

Når vi kom hjem var alt som normalt igjen.. Trives han bedre hos besteforeldrene sine enn hos foreldre og lillesøster? Synes dette var så leit

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det mye gøyere hos besteforeldrene der han blir bortskjemt på alt mulig, blant annet ene-oppmerksomhet, men det er jo fordi han lever i nåtiden. Akkurat der og da er det gøyere hos besteforeldrene. På sikt synes han nok det er best med mamma, pappa og lillesøster, hjemme hos seg selv, men du kan ikke forvente at en 2 åring, eller 3-4 åring, klarer å tenke slik. Det er altfor abstrakt. Derfor ville han ikke hjem, han hadde det gøy der han var akkurat der og da, lengre tenker han ikke enda.

Skrevet

Han koste seg nok bare hos besteforeldrene sine. Spesielt om han har ei lillesøster som ikke var med. Da fikk han jo all oppmerksomheten alene =)

Skrevet

Kan godt være han straffer deg litt om dette er første gang han sover borte, eller om han gjør det sjelden. Ikke ta det personlig! Barn vurderer ikke følelsene dine når de handler, de bare gjør det de ønsker:) Var han litt snurt på deg kan han ta igjen. Du sier jo at det var over så fort dere kom hjem:) Ha litt mer barnevakt, du:)

Skrevet

Enig med Ano 19.13.

Er dette virkelig første gang han sover hos besteforeldrene sine??

Gutten min stor på 2,5 år ELSKER besteforeldrene sine over alt, og storkoser seg når han er der hvor han blir bortskjemt på alt.

Og jeg lar det virkelig ikke gå innover på meg, han er et barn på 2,5 år...

Jeg husker da selv åssen det var :P

Så SELVFØLGELIG er dette normalt!!

Hadde vel vært verre om du hentet han og han og han ville hjem igjen med en gang, tenker nå jeg :P Er jo bare et bevis på at han har storkost seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...