AnneKristin&gullet i magen Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Gutten min var på overnattingsbesøk for første gang hos besteforeldrene sine fra fredag til idag. Når jeg og hentet han hylskrek han og ville at jeg skulle dra igjen. Ble så lei meg :-( Vi sliter litt med han i barnehagen, vil ikke si hadet til meg der, klamrer seg fast rundt halsen min, men begynner å leke med en gang jeg har dratt.. Er dette et stadie han går igjennom? Besteforeldrene hevdet at han hadde sagt at han ikke ville hjem når de kjørte forbi veien til huset vårt.. Når vi kom hjem var alt som normalt igjen.. Trives han bedre hos besteforeldrene sine enn hos foreldre og lillesøster? Synes dette var så leit...
*tybber* Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Vi har svigerforeldrene mine boende i kjelleren for en periode nå, og gutten min på litt over 2 år vil heller være sammen med de enn med meg og pappa`n.. Vi gjør akkurat de samme tingene, vier like mye oppmerksomhet til han osv, men han vil altså heller til farmor og farfar enn oss. Satser på det går over! ;o) Vi får se det positive i det, vi får jo litt fri innimellom da! )
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 barn er sånn... de er veldig glad i besteforeldrene sine.. det er veldig stas og være hos de. Her gråter datteren min på 6 år etter bestemor og bestefar hver gang hun blir lei seg. og i morgen kommer de å henter henne å tar henne med seg på to ukers ferie..uten mamma.. hun gleder seg masse.. tror også barn slapper av litt mere hos besteforeldrene sine.. hjemme så er mor og far klagemur nr 1 og de kjenner sikker selv at de blir litt slitne av å gå rundt å klage og sutre til mamma og pappa hele tiden.. da er det veldig avslappende åvære hos bestemor og bestefar.. noen ganger trenger vi voksne litt avbrekk fra barna våres.. det samme gjelder for barna.. de trenger også litt pause i fra mamma og pappa noen ganger... ikke noe galt i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå