Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Har begynt å intressere meg for dikt,men vet ikke helt hva og hvem jeg bør lese. Noen forslag?? Takk på forhånd
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jens Bjøreneboe. "Sommerfuglvinger" er et fint dikt.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Inger Hagerup Liker spesielt godt "Detalj av usynlig novemberlandskap".
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Jeg er virkelig ingen diktperson, så har ikke så mange gode råd til deg. De eneste diktene jeg noen gang har lest som har gitt meg "frysninger" eller kall det hva du vil, er "Du må ikke sove" av Arnulf Øverland og "Vi har en liten søster, vi har en liten bror" av Inger Hagerup.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Åh, ja; "Du må ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv"
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Jeg er veldig glad i Nordahl Grieg sine dikt, og Hagerrup
Magia Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Jeg liker godt Rolf Jacobsen. Spesielt "Hvis du kommer langt nok ut" (tror det er det det heter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå