Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 A-cup? B-cup? 70B er jo også endel mindre enn feks 80B.. Og 70C er jo små i forhold til 85C..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 A cup er lite... B cup er lite t.o.m 75...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Jeg bruker 80B, akkurat over grensa de da:) hehe
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har hatt C - cup siden jeg var 14 år. Jeg syns ikke de er så store egentlig, men når jeg studerer andre jenter vil jeg vel si at A cup er ganske smått.. Og B er helt vanlig liksom!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 jeg har selv alltid hatt A,, fylt opp med innlegg og push-up så jeg kunne gå i B.. Men nå har jeg heller valgt å ta silikon..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Hvis en alltid har hatt A-cup, synes en sikkert B/C-cup er "stort", mens en som har E-cup synes sikkert det samme er lite.. Jeg har en venninne som bruker 70A, hun synes jo nesten jeg har store med mine 80B. Mens ei annen venninne som bruker E-cup synes sikkert mine er små.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 b 80 er passe.. under dte er litt smått.. de har vokst for hver graviditet.. endte på 80 d med nr , 85 E med nr 2.. og nå vokser de søren meg igjen.. =( Skal jeg ende opp på F nå da? Brystreduksjon ER tingen her i gården.. får føge min mors og søsters fotspor..
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Er 75 B mindre enn 80 B? Trodde tallene var et slags mål rundt livet? Jeg har 85 D og syns ikke jeg har veldig store, men det kan jo være pga jeg er så stor selv (altså feit).
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Ja, cupene blir større når omkretsen øker. Så 80b er større enn 75b. Jeg bruker 80b, hvis jeg kan ha 75 rundt en sjelden gang må jeg ha 75c. Så egentlig er det litt misvisende å bare si cupen, da feks 70d er mye mindre pupper enn 85 d.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Strengt tatt så er cmmålet cm under puppene og cupmålet størrelsen på puppene. Mange velger jo feil størrelse fordi de tror det er like greit å ta f.eks. 80B som 75C osv.... Jeg syns mine som er en liten B nå, men vanlig B når jeg ikke er rett etter ammeslutt er smått. C syns jeg er passe. D og over stort. For meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Aha, alt man lærer her inne =)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Det kommer an på kroppen de sitter på. Str 70B er større på en dame som er 155 cm høy enn en dame som er 175 cm høy. Generelt er a og b små pupper.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 B regnes vel i den normale verden å være normal/gjennomsnittlig størrelse, A er liten. I DIB`s plastikkpuppeparadis er E-cup lite, har jeg lest.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 HI, du har ikke fått med deg a nret altså 70, 75, 80 osv er ikke et mål på puppestørrelsen, men på omkretsen du er rundt. A, B, C cup sier noe om størrelsen. A cup er lite, da har man såvidt pupper.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #15 Skrevet 4. juli 2010 A og B er lite, A er veldig lite. E er digre. Og alt kommer an på kroppen de sitter på. De fleste kvinner har nokså små pupper. Det ser hvertfall sånn ut når man ser etter
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #16 Skrevet 4. juli 2010 Jo det har jeg fått med meg selvsagt, men feks en b-cup varierer mye etter hvor stor omkretsen rundt er. 80b og en 70b er IKKE like store, tar jeg på meg en bh i 70b får jeg plass til halve puppen!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #17 Skrevet 4. juli 2010 A, B, og C-cup er altså varierende i størrelsen (liten, medium eller stor B feks), mens omkretsen er konstant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå