Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Hvordan ligger dere ann? Har dere noe inkassogjeld? Jeg fikk min første inkasso i posten i går... Og har verken tenkt over purringen eller inkassovarselet!! Unødvendige 300 kr i inkassoomkostninger ja
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Nei. Det hender jeg får purring en sjelden gang, men da er det bare en forglemmelse. Betaler da med en gang.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Ja, det er kjedelige penger. Første gang jeg fikk inkasso var ved en feiltakelse. Betalingen min var ikke blitt registrert, men heldigvis hadde jeg kvittering så jeg fikk ringt til inkasso selskapet og faxet inn kvittering, så ble det slettet og alt var i orden. Fikk forøvrig inkasso på den helsikkens NRK lisensen. Jeg irriterer meg både gul og grønn over å måtte betale for et produkt jeg ikke bruker, og regningen ble nok lagt bort eller kastet. Det var enda mindre hyggelig å måtte betale inkasso på den for å si det slik. Men jeg fikk aldri purring fra dem, så der gikk det altså rett til inkasso... Nå er det nå kommet ny lisens, så skal passe på å få betalt den, men så sender jeg inn melding om at TV'en er solgt. Makan til utpressing satt i system... Grr!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Det var noen år jeg ikke hadde TV, og ble da utsatt for ganske harde framstøt fra lisenskontrollørene. Nå føler jeg nesten det er verdt å betale hva det skal være for å slippe dem. "Gled" deg til de ser at det ikke står TV oppført på deg, og du havner i deres søkelys... :-/ Var en gang det ringte på døra, og da stod det en arrogant type utenfor og sa: "Nå skriver du under her, så er dette ordnet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå