Gå til innhold

Tolk uten å studere....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fra lebanon og kan lese, skrive og snakke arabisk. Har bodd i Norge siden jeg var 11 år (er 24år).

 

Har et bestått allmenn påbygg vitnemål fra videregående skole.

 

Lurte på om jeg må studere får å kunne bli tolk?

Har ikke tenkt å studere tolk, men kan gå på korttids kurs hvis det finnes.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er ett studietilbud på 30 studiepoeng som går over to semester. Dvs at det er et deltidsstudie. Det tilbys ved høyskolen i Oslo

 

http://www.tolkeportalen.no/tolkeportalen/templates/CommonPage____8595.aspx

 

Du kan jo tenke på det til neste år.

 

Link til tolkeportalen: http://www.tolkeportalen.no/tolkeportalen/default____6440.aspx

 

Å være tolk er krevende. Det holder ikke å bare være flytende i de språkene man må tolke imellom.

 

Oppfordrer deg til å søke på utdanningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...