Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Jeg er fra lebanon og kan lese, skrive og snakke arabisk. Har bodd i Norge siden jeg var 11 år (er 24år). Har et bestått allmenn påbygg vitnemål fra videregående skole. Lurte på om jeg må studere får å kunne bli tolk? Har ikke tenkt å studere tolk, men kan gå på korttids kurs hvis det finnes.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Her er ett studietilbud på 30 studiepoeng som går over to semester. Dvs at det er et deltidsstudie. Det tilbys ved høyskolen i Oslo http://www.tolkeportalen.no/tolkeportalen/templates/CommonPage____8595.aspx Du kan jo tenke på det til neste år. Link til tolkeportalen: http://www.tolkeportalen.no/tolkeportalen/default____6440.aspx Å være tolk er krevende. Det holder ikke å bare være flytende i de språkene man må tolke imellom. Oppfordrer deg til å søke på utdanningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå