Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jeg gjorde. Ble så skuffa da jeg har sett flere harry-folk kalle barna sine det:(.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Har en bror som heter Vidar, så jeg synes det ser ut som et feilskrevet navn. Eller : Vi ønsket oss en gutt, men så ble det ei jente. Men med å mekke litt på navnet kan vi bruke det likevel...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Vida? Er det et navn? Du skal ikke se bort i fra at noen vil tro at du kaller den lille prinsessen din for Vidar.
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Sies det som Ida? Greit nok, fin betydning, men jeg synes det minner for mye om det å være "vid"...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 nei.. det likte jeg ikke... Men om du vil ha navneforslag har jeg HERMINE! Det er lekkert!!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Hermine liker jeg ikke. Syns det er et litt vanskelig navn siden vi skal ha et mellomnavn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå