Gå til innhold

Hvilken mobil har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordeler og ulemper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

htc hero :o) Ikke oppdaget noen ulemper ennå :o)

Skrevet

iPhone. Ingen ulemper bortsett fra at den ikke tåler å bli slengt rundt og mistet i gulvet.

Skrevet

Nokia N97 Mini.

Digger den. Fordelene er at den er fancy og funker bra.

Det eneste som er ulempen er at jeg må trykke litt ekstra hardt på skjermen - men det er fordi jeg ikke har tatt av plastbelegget enda..

Skrevet

Har iPhone. Love, love, love!

Har hatt den i snart to år og den har overlevd å bli mistet i gulvet ørten ganger, den har overlevd min 2 år gamle datter som trøkker og knoter, den har overlevd et kort besøk i en dam.

Og så genialt med musikken, da!

Skrevet

har iphone og kommer ikke på ulemper.

Jeg har hatt den snart et år, og er like glad i den. Har aldri vært så fornøyd med en telefon noen gang!

Skrevet

SE xperia, grei til musikk og greit kamera. Passer perfekt i bukselomma, merker ikke at du har den i lomma under en sykkeltur engang.

Skrevet

Har en Nokia et-eller-annet. Jeg bruker den til å ringe med og sende sms. Den jobben klarer den utmerket. Sliter en dag eller to hvis småtten har fått tak i den og druknet den i sikkel. Tar seg fint inn igjen:-)

Skrevet

Om du liker små mobiler som tar lite plass, men fortsatt er proppa m funksjoner kjøp fels Sony Ericsson xperia x10 mini pro, den er m utskyvbart tastatur i tillegg til trykkskjerm (den uten tatstaur heter x10 mini, litt mindre). Men synes det er bedre og raskere å skrive m tatstur. Akkurat kjøpt med en slik og bare digger den. Bra lyd, bra kamera osv. Ikke hatt den så lenge og derfor ikke kommet over noen ulemper. bryr meg ikke om liten skjerm, ser godt hva som står der og du kan zoome inn på ting om du skal leste på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...