Ksenia & Anjem Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 han er 2,5år og har fått alle de tennene han skal ha foreløpig, alikevel renner det sikkel ned haken hans hele tiden...uff..noen som har peiling på hvorfor?
milla84 Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Min gutt var gså sånn. Han siklet lenge etter at han hadde fått de tennene han skulle ha. Men så ga det seg plutselig og nå sikler han nesten ikke lenger. Vet ikke hvorfor han har siklet såmye,.Men det er hvertfall ikke noe galt med han. En frisk oppegående gutt.
Sistah*G07*J09* Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 har han fått 2årsjekslene?? min sønn siklet også ekstremt da han var 2,5år. Kikket i munnen, å da hadde han plutselig fått 3 jeksler. Nå er han nærmere 3år og har en sikle periode på nytt, så regner med det er jeksel nr.4 som kommer
Ksenia & Anjem Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2010 hehe det vet jeg faktisk ikke..skal sjekke
*tybber* Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Gutten min er helt lik. Sikla siden han var 3 mnd. Vi bruker smekker fra nameit, og må bytte minst 5 ganger om dagen. Spurte om det på 2-årskontrollen, for tenkte det kunne være noe galt med spyttproduksjon eller noe. Men alt var fint.. Nå driver han med 2-årsjekslene, så nå er det ekstra ille igjen! Festlig! =P
Kate77 Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Sånn var gutten min også. Så stoppa han helt i flere mnd før det starta igjen! argh.. Nå er han nesten tre og det har det roa seg endel, trenger heldigvis ikke smekke lengre. Gutten min er arvelig belasta, faren var akkurat likedan. Han har heldigvis slutta:) så jeg regner med det gir seg på sønnen min også etterhvert.
sillyfilly og Olivia Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har merket at jeg selv sikler litt mer når jeg feks har tannpine, kanskje det er smerter i forbindelse med jeksler som noen nevner her? Eller ikke direkte smerter, men ubehag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå