Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 hvert eneste år får jeg soleksem og nå er jeg drittlei! har aldri funnet ut om det er noe jeg kan gjøre for å ikke få det i det hele tatt. er det noen her inne som har noen gode råd? mottas med et stort TAKK!!
Gjest Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Uh...kjenner til det...er noe herk! Men, jeg har merket at det hjelper om jeg er flink å smøre med solkrem, ikke noe lavere enn faktor 15. Hjelper også å unngå solen når den er på det sterkeste. Har du først vært uheldig, så hjelper det med hydrokortison. Bare husk å ikke smør deg med det samtidig som du er i solen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Uff, jeg var plaget med det i fjor og året før. Noe dritt! :-( I år har jeg sluppet unna, sikkert fordi jeg er gravid! :-) Jeg var faktisk på legevakten i fjor pga det. Og da sa legen at jeg kan gå til solterapi eller hva søren. Da går man til hudlege der man får sole seg før sommeren kommer, vet ikke om det er i et spesielt solarium eller hva. Men da forsterker man huden og forbereder den på sommersolen! Så snakk med fastlegen din. De har peiling! :-) Jeg skal til syden til neste år, så jeg må nok gjennom det før da! :-) Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har også soleksem, og det som faktisk har funket kjempe bra er å kjøpe kosttilskuddet imedeen, Tan optimizer! Du må spise de kapslene kanskje en mnd før du skal i solen, sommer eller syden og så spise de når du er i sola! Det er ikke det letteste å få tak i av kost tilskudd, de har hatt det på noen hudpleie klinikker og noen helskost butikker.. Men det er det eneste som har funket, dessuten så blir man jo brunere og fargen holder lenger OG soleksemen blir borte eller mye mye bedre! Er flere jeg kjenner som også har prøvd og fått kjempe god resultater når de har spist det:)! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå