Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har min fars etternavn og min mors etternavn som mellomnavn. Jeg vil ta bort mitt fars, men beholde det jeg har etter min mor som hovedetternavn og ta min mann sitt etternavn som mellomnavn. Jeg har nesten ikke kontakt med min far, og har heller ikke så mye kontakt med den siden av familien. Mine foreldre er skilt, så min mor har tatt bort etternavnet etter min far. Jeg vet at hvis jeg gjennomfører dette vil det bli en del kjegling innat i familien, da kommer nok min far til å føle seg veldig såret. Forholdet mellom meg og min far er veldig anstrengt, han er en person jeg rett og slett skjemmes over. Han er egoistisk, lystløgner, er kranglete, tenker kun på seg selv og sine egne følelser, motbydlig og ja, jeg kunne fortsatt i det uendelige. Jeg kommer også til å skifte navn på barna så de får samme etternavn som meg og mannen. Jeg vet at min far kommer til å spille mye på følelser hvis jeg gjennomfører dette, da kan han til og med finne på å true med å ta sitt eget liv. Han gjør alt for å få sympati fra andre. Han kommer nok også til å bruke andre familiemedlemmer i spillet sitt. Hadde dere orket å gjennomføre navnebytte?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jeg hadde byttet navn !! Så stenger du ørene... Trenger du egentlig å si så mye til familien da ??
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Tror nok en del kommer til å merke grunnet facebook, så er jeg i tilegg fra en liten plass, så gjør jeg dette går ryktene fort og da tenker jeg at det beste er vel at de hører det fra meg enn andre. Det er noe av det verste jeg vet, før høre mye min far gjør og har gjort i fra andre. Hadde vært så mye bedre å høre det direkte fra han. HI
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Da sender du navnebyttemelding til folkeregisteret, og ETTER du har gjort det, så skriver du fine kort til nærmeste familie, med følgende; "Kjære familie! Vi har den glede å informere at vi nå er en familie, både i navn og følelser Våre offisielle navn vil heretter være Kari Hansen Olsen og Per Olsen Anna H. Olsen Knut H. Olsen Vi har tenkt lenge, og kommet frem til at dette er det VI vil, og ber om forståelse for det ! Klem fra familien Hansen Olsen ;)" Så når desse kortene er vel avgårde, så kan du forandre navnet ditt på steder der alle ser det...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Tusen takk det var et flott forslag. Det skal vi jammen gjøre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå