**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Noen siser de lever helt normalt ang mat i ammeperioden, er du en av de?
Gjest ->>- Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Ja. Altså, ja, jeg spiste som vanlig under amming.
3 små og en mamma Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 nr 1 måtte unngå melk nr 2 kunne spise alt nr 3 spiste nesten som normalt, men unngikk kålprodukter (brokkoli, blomkål, hode etc og løk da) men jeg kunne nok spist det også, for det var ikke det som var årsaken.
Babyønske �� Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Spiste alt utenom reker, det ga magevondt, og sitrus, det ga utslett i ansiktet. Ellers ingen reaksjoner.
Ksenia & Anjem Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 nei reagerte på sterk mat, brus og jordbær..så det måtte jeg holde meg unna
Gjest ronja røverdatter Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Ingen matrestriksjoner her, nei. Levde helt som vanlig.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Ja, kunne spise alt jeg ville, men kunne ikke drikke alt... Appelsin juice måtte jeg holde meg langt unna =) Og kaffe var jeg litt forsiktig med, men ellers var det veldig greit for vår del =))
It's all about me Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Med nummer 2 og 3 kunne jeg spise alt. Med nummer 1 måtte jeg stå over skalldyr, løk og brus.
*tybber* Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 De første mnd kunne jeg ikke drikke brus, ellers kunne jeg spise alt jeg ville. Begynte vel med brus igjen rundt 6 mnd, og da gikk det fint.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Ja, ingen problem med noen av dem.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 ja. jeg trodde at hun reagerte på ting, da hun skrek mye. Men så viste det seg etterhvert at hun skrek uansett om jeg lot vær, eller ikke lot vær å spise det. Det var ikke hva jeg spiste som var årsaken til gråting, det var bare at hun trengte mye mye nærhet. Jeg oppdaget ihvertfall ikke noe spesielt mønster hvor gråt mer etter noe spesifikk matvarer. Jeg kunne spise kålstappe og drikke brus+ masse annet, uten at hun fikk noe knip av det. Jeg var jo så heldig å få henne litt før jul, med litt for mye god og fet mat. Jeg holdt meg unna kålstappa på julaften, på nyttårsaften spiste jeg kålstappe. Merket ingen forskjell etterpå.
Tante Gustava Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 Ja. Ingen av mine reagerte på noe, verken sterk mat, løk eller annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå