Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Jeg har en del posetiv oppmerksomhet fra det andre kjønn...men jeg vet at jeg skremmer vettet av de,det har jeg alltid gjort.. Jeg er en selstendig kvinne,med bein i nesa. Kan utføre typiske mannearbeid like bra som de. Jeg er sterk og bestemt,rettferdig og veldig fri i tankegangen og noe rund i kantene på enkelte ting kanskje andre ikke er. Tåler ikke mannfolk ordentlige kvinner lengere??
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Jo, vil da tro det? Det er vel nå mer enn noen gang at kvinner som deg blir tålt. For bare 30 år siden og under det så ville du nok heller blitt ansett som vanskelig og problematisk.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Føler jeg må underkaste med og gjøre med ``dum`` for og ikke skremme de. Jeg vet jeg er veldig mye kvinne. Er abselutt ikke en diggedagge person som lar seg overkjøre.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Kanskje du velger feil type menn? Jeg lar meg heller ikke overkjøre, er selvstendig og uredd, likevel har jeg mann som både elsker og verdsetter meg. I vennegjenen vår er også alle par likeverdig, så jeg tror nok det skal være en der ute til deg også
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Ekse min tålte det ikke. Jeg trodde han var mann nok for meg. Men så fort jeg svinger med drillen,skifter dekk på bilen eller ytrer mine meninger løper de! Jeg velger sikkert feil type menn,men har vært borti det ene og det andre. Jeg er veldig bevisst på hva jeg vil ha. Jeg er en selvsikker kvinne som er i god kontakt med mine egne følelser og har god kontroll over livet mitt. Håper det finnes en MANN til meg også etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Ha, kameraten til mannen min er både singel og grei, og han kjører rundt i vinterdekk fremdeles. Han hadde nok takket ja til en som deg;)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 e vil ikke ha en mn som ikke skifter dekk på sin egen bil. Vil heller ikke ha en tafatt mann som ikke gjør noe fornuftig. Jeg vil ha en selvsikker mann,ferdig oppdratt som kan gi meg litt motstand! En som er lik på meg selv.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Så hva er konklusjonen? Bør jeg jekke meg ned eller kommer den rette for meg.....?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Hm, synes ikke du høres ut til å være "rund i kantene", snarere ganske "full of yourself".
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Med rund i kantene ligger det til at jeg fotar mere enn kanskje normalt er friere i tankegangen enn veldig mange. Jeg er ikke en typisk jente som orker å være med mannen hele tiden,dra helst på fest alene.. Jeg trenger mitt liv og jeg vil at min partner skal ha sitt liv. Er ikke full of my self,men mere guttejente... Er ikke så komplisert så mange jenter,tenker ofte som en mann men er sterk i vilja og meningene mine. Jeg har bare ikke klart å finne en likesinnet mann ennå
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Du virker på meg mer som en som er nedlatende mot andre som ikke er som deg, og som ser ned på kvinner som er annerledes enn deg, og på menn som ikke er nøyaktig slik du vil ha dem. Og det er generelt en svært lite sjarmerende egenskap, så det kan godt være de mannfolka du snakker om fanger opp dette, og at det er derfor de ikke orker deg i lengden. Det er jo ikke sikkert de synes du er så flott som du selv synes du er.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 "Med rund i kantene ligger det til at jeg fotar mere enn kanskje normalt er friere i tankegangen enn veldig mange." Hæ? Denne setninga skjønte ikke jeg i hvert fall. Å være rund i kantene innebærer å være diplomatisk og omgjengelig og ikke stå på sitt hele tiden, ikke være så selvhøytidelig osv. Synes ikke du virker "rund i kantene".
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 "Posetiv"? "Apselutt"? Er dette eksempler på hvordan du gjør deg dummere?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 Du minner meg om ei viss dame fra finnmark som hadde en provoserende blogg og ble dumpa på innspilling av årets "Robinson". Bloggen er sletta, om ikke kunne du fått adressa, så hadde dere kunnet rotta dere sammen i kampen mot menn og blondiner. Om du ikke er hun da.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #15 Skrevet 4. juli 2010 Dette ville jeg ikke kalle et luksusproblem egentlig..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #16 Skrevet 4. juli 2010 Luksusproblem? Jeg tror du trenger å finne deg en kvinne? Kanskje du er lesbisk innerst inne? Du høres ut som en mann i kvinnekropp.... Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke ville hatt en mannedame, men en feminin jente som trenger min beskyttelse osv. Det ligger i instinktet vårt som mennesker, kan ikke trenes ut.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #17 Skrevet 4. juli 2010 Hmm, det som er litt typisk for mange jenter som deg er at de er pop blant gutte (om du er pen) men sterkt muslikt i typiske jentemiljøer. Da man bryter alt for mange kodekser for å bli godtatt. Slike jenter blir ofte stemplet som guttesmiskere med bare ønsket om å bli likt av menn og likgylig til hva kvinner mener da de ofte ser ned på kvinner og mistrives med kvinner. Men du sliter altså med at menn er redd deg. Merkelig.
AneB Skrevet 4. juli 2010 #18 Skrevet 4. juli 2010 Jeg tar meg den frihet å opplyse deg litt, siden det virker som om du lever på 40-tallet... Du kan bruke en drill, og gjøre annet "typisk mannearbeid" like bra som menn? Det å bruke en drill er IKKE "typisk mannearbeid nå til dags. Å eie verktøy av ymse slag er virkelig ikke uvanlig, og dersom du tror at dette er veldig spesielt for en spesiell type kvinner tar du feil. Husk at en stor andel mennesker lever aleine, halvparten av dem er sannsynligvis kvinner, og jeg antar at en stor andel av disse greier å henge opp bildene sine selv. At du er selvstendig og har bein i nesa har ingenting å gjøre med at du kan bruke en drill, eller? Du skriver: ".Tåler ikke mannfolk ordentlige kvinner lengere??" hva legger du i "ordentlige kvinner"? Er det sånne som eier en drill og mener noe om ting og er litt "rundere i kantene"? Videre skriver du: "Med rund i kantene ligger det til at jeg fotar mere enn kanskje normalt er friere i tankegangen enn veldig mange. Jeg er ikke en typisk jente som orker å være med mannen hele tiden,dra helst på fest alene.. Jeg trenger mitt liv og jeg vil at min partner skal ha sitt liv". Jeg antar at dette mener at du godtar mer enn andre og er friere i tankegangen enn veldig mange? Du trenger ditt eget liv, og orker ikke å sitte å holde lanken til mannen din hele tiden? Jeg lurer på hvilke kvinner du omgås, og hva i all verden du tenker om dine medsøstre.....??? Velkommen til 2010
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #19 Skrevet 4. juli 2010 Hehe.. Man kan gjerne kalle menn dumme. Og menn kan tenke med underlivet. Men, de har nese for "trampe"damer. Min mann synes sånne som deg er skummelt. Kan veldig fort bli at det selvstendige livet på hver kant etterhvert blir at du går dine veier og han dine veier. Sånne som deg har lett for å behandle menn som barn. De får helt angst. Jeg er ei tynn lita jåle som er interessert i typiske jenteting og har få guttevenner. Men jeg skifter olje på bil, maler, tapetserer, måker snø, slår gresset, staker dassen, skrur og er fjellklatrer. Så ikke døm alle jenter bare fordi de er jentete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå