Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Sønnen min (som snart blir 3 år) er dårlig. Dvs, han var fit for fight når han våkna, og plutselig utav det blå fikk han 39.8 i feber. Han er noget sløv i øya, og sitter bare å ser tv med en flaske saft. Ville ikke ha is. So far idag har han bæsja, og tissa.... Jeg er ingen hysterisk mor hva sykdom angår, men på denne tiden ifjor ble han lagt inn på sykehuset fordi han hadde feber og kasta opp det bittelille han hadde fått i seg. Samtidig var han på nippet til å besvime (så det ut som) Som sagt, jeg er ikke hysterisk og lar gjerne sånt gå over av seg selv, men jeg vil jo ikke ha noe ny runde på sykehuset da... I tillegg hadde han noen bakterier i nesa ifjor (som visstnok kan indikere hjernehinnebetennelse, husker ikke hva den heter i farta) og nå er han snørrete og fæl....
meg & to små vampyrer Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Om han plutselig blir kjempedårlig og allmentilstanden er skikkelig ille, så skader det ikke å ta en telefon...
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 allmentilstanden er det ikke så mye å si på, enda.... Hvis den blir crap så ringer jeg asap...
lille sprelle Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Så lenge det er gjennomgang av mat og drikke og du ellers får kontakt, så hadde jeg drøyd den tror jeg. Er du usikker, så kan du jo ringe. Det kan hende de har noen gode tips, ev. at pga tidl. historie, så vil de se på ham. Å ringe legevakta betyr ikke at man skal til legen nødvendigvis, men det sitter erfarne sykepleiere og tar telefonen som kan gi deg råd/vurdering og være med på å avgjøre om lege bør se på ham. Det du beskriver har skjedd med datteren vår når hun var veldig forkjølet - det gikk over i løpet av et døgn - men som sagt - jeg er ikke helsepersonell....
Trenger hjelp!! Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Jeg ringer engang for mye...Er jeg usikker så slår jeg på tråden og følger råd derfra :-) God bedring :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Jeg ER helsepersonell, og sitter hele tiden og forteller foreldre hva de bør og ikke. Men akkurat nå, om dette var en pasient som ringte, så ville jeg nok forhørt meg med legen.... hehe Merkelig når det blir ens egne, gitt...
Libido- Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Er jeg usikker bruker jeg å ringe å bare forhøre meg. Deres råd gir meg bedre ro enn dib =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå