Gå til innhold

Kjærlighetsdrama,trenger litt råd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..Vi bestemte oss i lag,han litt motvillig til å ta en pause i forholdet vårt pga at han overholdt ikke regler vi ble enige om og han avlyste hele tia.Vi bor ikke sammen..Vi har det superbra når vi er sammen,men må jobbe med kommunikasjon når vi ikke er sammen..Men så over til problemet...Men siden vi tok pause har ikke jeg hørt en dritt fra han...Han svarer ikke på mld eller tlf..Jeg føler jeg har "selgt" meg billig for jeg har jo sendt mld til han,forklart at jeg er glad i han osv...Men hva vi må jobbe med osv...Når dagene gikk sendte jeg mld om hva som skjedde,om han hadde dumpet meg osv...Hørte ikke noe..

Denne pausen så har det gått opp for meg atdet er han jeg vil satse på..Men han svarer jo ikke.Skal jeg tolke de som om han har dumpet meg...???Vi skulle ta pause i 14 dager,i morgen er det gått det...

Og ang disse reglene,så er det han som vil ha det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det var du som "pusha" pausen, så tenker han vel; "vil hun ha pause, så skal hun jaggu meg FÅ pause !!"

Forøvrig høres han jo en smule umoden ut...

Vil du virkelig inn i et slikt forhold ?? Dere har ikke engang bodd sammen, så på dette tidspunkt burde ting fortsatt være fryd og gammen...

Tror du kan gjøre det bedre enn dette !!! :))

Skrevet

Han har ikke vært i ett skikkelig forhold på lenge..Han har hatt mest one night...Mens jeg har vært i ett forhold lenge..Så jeg vet jo hva jeg vil ha og hvordan jeg vil ha det..Så her må vi begge skjerpe oss..Han er umoden på forhold fronten..Og blir han sint så er han langsint.Grrr..

Vi har jo holdt på ett år nå..

Og jeg mener jo at selv om vi har pause så kan vi snakke sammen,det sa jeg jo og..Bare det at jeg ikke gidder å ta det vanskelige på sms eller telefon..Huff,ikke lett..Jeg savner han kjempemasse..

Skrevet

Men kjære deg, pause er da vel pause?! Er det ikke det som er meningen da, at man ikke skal omgås hverandre eller ha noe særlig kontakt, for å finne ut av hvor man står i forhold til hverandre?

Det høres ut som om du maser forferdelig. Dersom målet ditt er å få denne gutten tilbake, så bør du kutte ut spørsmål ala "Dumper du meg", "Hva skjer nå" osv.

Hvis du er helt sikker i din sak, så ville jeg ha latt det gå noen dager, så skrevet en melding til ham hvor du skriver at du har tenkt og funnet ut at det er han du vil satse på. IKKE still ham spørsmål eller trigg fram noen svar, men skriv at du nå lar det være opp til ham. Så må du stole på at han tar kontakt dersom han vil være sammen med deg, og samtidig satse på at han er moden nok til å si fra hvis han ikke vil.

Men for all del: ikke mas mer på ham! Du graver din egen grav! Lykke til!

Skrevet

Man tar ikke pause fra et forhold man har lyst til å være i. Enten så er man sammen, eller så er man ikke sammen.

Skrevet

Jeg gjorde det...Lot det gå noen dager og sa at jeg ville være med han..Får satse på at han tar kontakt da..

Har nok vært masete ja,men jeg har vært i ett forhold i mange år og har aldri vært med på slike ting,så er jo litt usikker jeg og da..

Men ser nå at jeg må bare la tingene gå sin gang..Takk :-))

Skrevet

Hvis dere har avtalt en pause på 14 dager, og du driver og maser på han med meldinger i løpet av den perioden, har du brutt avtalen!

La han være i fred!

Nå har han sikkert skjønt hvor lut lei han er av at du maser og bestemmer hvordan ting skal være mellom dere!

Jeg hadde ikke tatt kontakt i det heletatt hvis vi hadde avtalt pause.

Skrevet

Jeg driver ikke å bestemmer noen ting som helst.Som regel så er det han som bestemmer :-)

Skrevet

...og du er fornøyd med det fordi..??..

Skrevet

Fordi jeg bare er det...

Ha en flott dag :-)

Skrevet

Unnskyld, men jeg tror rett og slett han ikke vil mer. Hadde dette hendt meg hadde jeg IKKE tatt kontakt igjen. Vis litt selvrespekt.

Skrevet

Håper at du tar feil :-)

Skrevet

Pause? Hvor gamle er dere? 14?

Skrevet

En liten separasjon kan kanskje være på sin plass når man treffer 7 års krisa....

Dere er jo ikke engang samboere enda !!!

Kjenner dere ikke, men dømmer forholdet deres nord og ned likevel... Tør ikke tenke på hvordan det vil bli når det kommer unger til... (håper der ikke er det allerede!!)

Du liker at han bestemmer nå... javel, skal love deg at det ikke er like "søtt & trygt" etter noen år...

Du har tydeligvis ikke vett til å komme deg unna, så håper for DIN del at han avslutter det hele...

Skrevet

Takk for at du er bekymret,men jeg klarer å passe på meg selv.

Og skjønner at du dømmer forholdet vårt,men vi har det veldig bra sammen.Vært litt startproblemer ja,men sånn er nå livet.

Menfor meg så er han drømmemannen,det har gått opp for meg i disse ukene :-)

Så for jeg heller leve med at han er gift med jobben :-)

Skrevet

Hm. Dette høres ikke bra ut. Bestemmer over deg. Gift med jobben. Her er det noe som ikke stemmer syns jeg. og som en annen over her sa det er ikke verken søtt eller trygt at han bestemmer om noen år.

Jeg syns det høres ut som du er litt selvutslettende siden du maser på han. Ta til fornuften kvinne. Legg han bak deg.

Skrevet

Han har jo oppnådd akurat det han ville med sin tause skulder: du får panikk og vil ha han tilbake. Det er nok tanken bak hele taktikken. Hadde han mast på deg i 14 dager med meldinger an mass tipper jeg avgjørelsen ville blitt en annen. Det er jo en grunn til at du ville ha pause i utgangspunktet, ha du glemt hva det var?

Skrevet

Hallo HI !!

Hva skjedde når pausen var over ??

Skrevet

Jeg er også nysgjerrig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...