Gå til innhold

På med støttestrømper...


iok med sønn <3

Anbefalte innlegg

Ja, i dag måtte jeg ta de på følte jeg... hadde så vondt i føttene i går kveld. Under likom... Var kanskje litt hvoven oppå rista, er det vann i kroppen da? Å jeg som har kjøpt nye sko til bryllupet :P hehe... jaja, det er sandaler da, å bena får puste, så det går vel bra får vi håpe...

 

Førte gang strømpene er på, annet enn når jeg var ute å fløy tidligere... Får vel bare ligge me bena høyt om natta...? Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ser beina ut som elefantføtter, så kjenner meg godt igjen.. Orker ikke støttestrømper, både ser grusomt ut og liker å gå me føttene fri (har normalt fotfobi, kanskje kurert nå ;p)

 

Ikke spise salt mat er et tips, ligge me beina høyt,, Det er vel de rådene jeg har prøvd.. Funker? tja, crocs i megasize er redningen.. Ellers elsker jeg å gå en tur i dusjen for å spyle føttene i litt kaldt vann =) Hjelper om jeg har kjempevondt.. Og så viste fysio meg en øvelse hvor du rolig drar fingrene oppover leggene, helt opp til låret.. Setter igang litt sirkulasjon tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elefantføtter ja... :/ Uffda... Jeg har kanskje... vann.. for å si d sånn, er mine føtter små å smale... med litt hoven rist til tider... Gikk med tøttestrømper i går, men ikke i dag, så i dag har jeg vont igjen under bena da.. Skal til legen i morgen på kontroll, så jeg tror jeg sykmelder meg nå 100%. Sykt ont å gå å stå på jobb... å det er MYE av det, så da tror jeg 2 uker forsvinner gitt... men det er vel ikke så gale det...

 

Masere bena litt gjør jeg om kvelden og beina på ei bute når jeg sover... men off.. verk verk... jaja... 40 dager til + - hehe... helst minus :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt i bruk støttestrømper -og det er deeeeelig! Passer ikke så godt til sommerklær i finevær, men ellers bruker jeg dem så mye jeg kan.

 

Annet tips: Sitt med føttene høyt og press foten sså langt du klarer mot leggen... Prøve å få tærne mot leggen hvis du skjønner. Hold i ca 10 sekund og slipp. Gjenta 4- 5 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men for meg er det en hel sirkusopptrden bare å få de på......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...