Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 hvordan skal jeg få huden min fin og glatt? Er ikke bare i ansiktet, men på bryst, rumpe og lår.. Er vel ikke akkurat kviser, men mer hudormer eller nupper..Hvordan skal jeg få bort disse på kroppen ?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Rense huden morgen og kveld. Start med å bestille time hos hudpleier og ha time hver 6. uke, følg hennes veiledning. Smør deg inn med fuktighetskrem morgen og kveld. Bruk solkrem.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Neida, du trenger ikke det Jeg var svært plaget med nupper og uren hud på hele kroppen.. Å det jeg gjorde var å dusje hver KVELD i skikkelig VARMT vann! Så skrubba jeg huden HARDT.. Med en sånn skrubbe sak med lang kost.. Sånn man bruker på ryggen og slik.. Men, ikke bruk såpe hver gang du dusjer.. Bare 3 hver dag.. Med mindre du svetter mye... Så trenger du heller ikke å smøre deg hver dag med body lotion.. Men smør heller når du blir tørr Å da er en lett fuktighetskrem med aloe vera toppers Det fungerer såfall på meg Prøv du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå