BlåBlå Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Dro en sånn serviett over leggene i går kveld (den var beregnet på nettop det formålet), og milde moses så fælt det ser ut. Har sjelden sett noe mer ujevnt og stygt. Hvordan få bort ??? Får vel sitte i sola som alle andre skjønner jeg.
Babyønske �� Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Du kan prøve med skrubbehanske eller peeling hvis du har det.
NostraStoria Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Ta en god varm dusj og så tørk deg med et håndkle som ikke er så mykt - dette gjøres når huden fortsatt er fuktig. Funker på meg hvertfall! Selvbruning er noe drit, særlig når det blir ujevnt og oransje!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 sitron skal visst også funke å gni over, ellers har model&co som du får på eshtetique en selvbruningsfjerner.
Lillebror og stoerebror Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Hørt at eddik skal funke men har aldri prøvd dette.
Brugda Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Har hørt at peeling, sitron eller tannkrem skal funke. Jeg klæsja på alt og gnikka som f- det ble mye bedre, men vet ikke hvilke av tingene som hjalp eller ikke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå