Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Å ha som midjemål dersom man er ca 172 cm lang? Er ca 104 cm om hoftene om det har noe å si. Hva bør jeg evt ligge på?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 Hmm si det, måtte måle selv nå.. Ble nyskjerrig Jeg er 171 cm, midjemål 67 cm, bryst 89 cm, hoftemål 90 cm og da målte jeg over den bredeste delen på rompa.. Ikke sikker hvordan jeg skulle gjøre det
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Jeg er 86 cm og er ikke stor for å si det slik.. Men kommer nok an på benbygning
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Det høres ikke ille ut i det hele tatt! Kommer an på benbygging og kroppsfasong. Er 160 høy, i bedre tider var jeg nede i ca 70 cm rundt livet. Var d.a sylslank men med endel muskler. Tror de sier at midjemålet bør være under 85 cm. Men kjenner ei jente som er nesten mager(uten pupper, hofter og lår) som er over det midjemålet. Hun lever sunt og trener. Hun ler av det og sier at den grensen må jo være på tryne. Jeg er enig. Kroppsfasongen spille selvfølgelig en stor rolle! Er du tynn med en stor mage er det usunt. Magefettet er det dårligste for helsen sies det.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Det kommer jo helt an på hvordan du er bygd, om du er sped eller bred. Selv var jeg 79 cm rundt midjen "dengang den", da jeg var litt mindre blubbete enn nå. Da var jeg vel helt normal, hverken spesielt tynn eller spesielt tykk!? Jeg er forresten 170 cm...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Jeg er bredskuldret med timeglassfigur...tror jeg... Har nok litt ekstra på magen etter flere barn, men trener sit-ups hver dag nå. Har gått ned ca 3 cm om midjen fra for 7-8 uker siden til for 3-4 uker siden, men så stoppet det helt opp. Så lurte bare på om det kanskje er fordi det er der det er meningen jeg skal ligge? Mener å huske jeg lå på ca 75 cm i mine glansdager, men da var jeg også en god del kilo lettere. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå