Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 Skal fly i 5-6 timer med en liten en på snart 9 mnd..Hva skal vi ha med oss på flyet? Noen som vil hjelpe meg med å skrive liste?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Forbauser meg stadig hva folk trenger hjelp til..... Mat, snacks, drikke, smokk/kos?, rangle/aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 det er fordi jeg ikke vil glemme noe da ditt mehe
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Og hadde HI hatt iq nok til å skrive hva hun foreløpig har tenkt å ha med seg på flyet, hadde det vært så mye enklere å svare Du bør i hvert fall ha med babyen, stelleveske og noen nye leker pluss egnet mat og drikke.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Hmmm... navnkalling også du... Sikker på du i det hele tatt er kompetent til å reise med barn..??..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Våtservietter er en god ide å ha lett tilgjengelig.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 * Våtservietter *bleier *flere smokker ( Slik at du kan bytte hver gang smokken blir slengt på gulvet... ) * Noen favorittleker som ikke lager så mye lyd *Saltvannsoppløsning for å lindre øresmerter hvis nødvendig. *Paracet itilfelle feber. *drikke ( to tåteflasker, ta gjerne med flere tuter) *MME pulver i oppmålte doser hvis du gir mme *Et lite pledd eller varme klær siden det er kaldt i flyet etterhvert, samt noe lett å ha på til når dere skal ut i varmen... Tror det var alt jeg kom på. Et tips er å legge ting som smokker, tuter til tåteflasker og "medisiner" i separate poser med lynlås slik at du enkelt kan finne dem igjen i sekken.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Det du ellers pleier å ha med på tur (bleier, våtservietter, små leker, ekstra skift, mat, drikke....) Noen ganger kan det bli kaldt på flyet pga av aircondition så kanskje en ekstra tynn jakke eller et tynt pledd. Noe godt å tygge på i det man letter eller lander. F.eks kjeks. t Kanskje noe smertestillende for baby, da det faktisk kan skje at de får veldig vondt i ørene pga av trykket. Spesielt når dere skal reise i så mange timer.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Husk å sørge for at babyen er tørst/sulten når du går ombord i fly slik at du kan amme eller gi flaske når dere letter. Det hjelper mot trykket. Det samme når dere lander. Jeg har vært masse ute å reist med mine jenter fra de var babyer og de har aldri hatt noe problem med dette, men man vet aldri...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 ser noen har skrevet snacks, det hadde ihvertfall ikke jeg tatt med til min baby på under 9 mnd. Husk bleier, 2 smokker (kjipt hvis du har med bare en å den faller under setet, trangt:), mat til ungen, inkl melk hvis du ikke ammer, nesespray er anbefalt av noen, men har aldri personlig hatt bruk for det. Noen leker, men faren for at de detter ned på gulvet er stor, og det er dårlig plass til å begynne å krype på gulvet etter leker på et fly;)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Tusen takk for svar, fint at så mange svarte seriøst:) Jeg skjønner jo at jeg skal t med bleier og mat, men greit å få noen inspill, da jeg aldri har reist på så lang tur med babyen før:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #13 Skrevet 4. juli 2010 Snacks kan være alt fra kjeks til banan. Bare her i Norge snacks automatisk blir til potetgull o.l.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 Snacks trenger jo ikke være potetgull og sjokolade da... Fruktmos Fruktbiter (gjerne med sånn tyggenett) Yoghurt Babykjeks osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå