Gå til innhold

Dere som mener de har dårlig mat i Dyreparken tar feil...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for jeg kan jo ikke ha bli servert dårlig mat når de kommer ut bra i en test???

Kløne!

Skrevet

Maten i dyreparken er grei nok den.Helt som forventet i en stor park med masse kunder.Det jeg er misfornøyd med er det at man ikke kan få tak i brødmat.

Er vi i parken hele dagen (fra kl 10 til kl 19) så ønsker jeg å spise lunsj og middag i parken.Jeg savner da ett serverings sted som tilbyr baguetter,horn og feks smurte brødskiver.

Tror også parken ville tjent masse penger ved å tilby dette.Nå kjøper jo jeg det på vei til dyreparken isteden for å kjøpe der:)

Skrevet

Ja, for baguetter og horn er sunn og nærinsrik mat.....

Skrevet

Hvis du leser hele artikkelen, så ser du helt på slutten at dyreparken ikke er fysisk besøkt av hun som har testet den, det er bare på bakgrunn av hva de serverer, altså menyen..

Det blir jo som å se på meg og si at jeg må være rakettforsker, fordi jeg ser så klok ut..

Skrevet

Vært i badeland i dag. Fortsatt kald mat =(

Og denne testen er jo bare latterlig!

Skrevet

Vi var i dyreparken i fjor sommer og spiste hamburgere med grovdt brød, den smakte rett og slett dritt!!!

Er ikke inponert over maten. greit nok at den er sunnere enn mc donalds, men god er den ikke.

Skrevet

Maten i dyreparken var (iallefall i fjor) dyr og dårlig! Og jeg syns også menyen så bra ut helt til jeg så maten.

Det smakte utrolig lite, og den smaken som var, var dårlig. Kjøttet var knusk tørt, pasta og poteter gamle, og risen hard (vi spiste i buffet restauranten)

Skrevet

Vi er i Dyreparken flere ganger i året, og jeg har enda til gode å få servert mat som er god. Enten er det kaldt, vassent og seigt, eller bare rett og slett vondt.

Dyrt er det og, så vi pleier å ha med mat selv. Da slipper vi å bruke en haug med penger på mat som smaker æsj :)

Skrevet

Ehh, nei..hun har jo ikke smakt på maten da...!

Jeg kan også lese at linser og bønner er sunt, men ikke f om jeg spiser det.

Dyreparken har den jævligste og dyreste maten jeg vet om. Direkte ille å skulle spise middag der på en av "restaurantene" deres.

Jeg pakker aldri matpakke når jeg er på ferie, men jeg skal love deg at jeg pakker min egen mat neste gang jeg drar dit.

En skam å ta betalt for det avfallet de serverer der!

Skrevet

Du oppi her... I kardemommeby kan man kjøpe diverse brødvarer.. som du etterlyser. Jeg har ingenting å utsette på maten i dyreparken. Ikke topp, men helt ok.. slik som forventet i en familiepark. Men det er vannvittig dyrt skal man fore en hel familie en hel dag. DET er det jeg er misfornøyd med i dyreparken. Og dyr inngang i tillegg.

Skrevet

Sist jeg var i kardemomme by solgte de boller,skolebrød og slikt.Glad for å høre at de er begynt med andre brødvarer au:) Og så mener jeg at kutoppen skal selge smørbrød ol? Hørte det ett sted.

Og dere som klager på buffe'ene: skal dere ha resturant mat må dere spise i en resturant,ikke ett billig fastfood sted.Det ligger en resturant nede på brygga.God mat,men dyrt. Dere må innse at man får ikke både god og billig mat her i verden.Og ihvertfall ikke midt i høysesongen i en fritidspark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...