Gå til innhold

Får ikke sove:( Pengekrise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove i natt, er ganske bekymret, har ikke noe penger denne måneden og typen min kommer på besøk denne uken fra utlandet, min venninne gifter seg, jeg føler meg helt elendig, Har i en uke prøvd å låne penger osv, men det har ikke blitt en mulighet..

Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal få penger fra, venter på nav skal behandle søknaden min og i mellomtidn hadde jeg ca 1000 kr å leve på...Og de er nå borte..

Nå har vi snart ikke mat igjen i hus.. Hva gjør jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sparing er en god ide.... Alltid bra og ha en buffer tilgjengeligt;)

Dagmamam?

Vaskejobb?

noe du kan gjøre for og tjene penger...

Skrevet

Sosialstønad eller sosialt lån? Det skal jo hjelpe gjennom kriseperioder.

Skrevet

Gå i banken, forklar situasjonen, de kan kanskje stille opp med et lite lån til brukbar rente.

Må bare si at vi selv var i banken for noen uker siden og fikk kjempegod hjelp.

Skrevet

Selge ting, sitte barnevakt for bekjente, kutte ut unødvendige kostnader i en periode..

Skrevet

Alle vet vel at å spare er en god ting, det er et helt unødvendig råd for noen som sier at de ikke har penger.. Har man ikke penger akkurat nå så kan man ikke spare!

Du må nok krype til korset og be sosialkontoret om hjelp, eller i alle fall et lite lån.

Hva er grunnen til at du venter på nav da? Ring dem og forklar situasjonen, kanskje du kan få forskudd?

Skrevet

Tenkte jo på at det kunne vert lurt og spart unna noe når hun hadde penger... regner ikke med hun ikke har hatt penger i mange mnd/år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...