Pinklady og Amalie Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 ¨Nå skjer d virkelig ting her. Vonde tak. Sikkelige tak denne gengen.
Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 håper på det da=0) her skjer det ihvertfall ingenting, og det er kjedelig, 1 dag til termin...lykke til med deg ihvertfall...=0)
Sjokolademonster Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 Sitter også å teller... termin i dag! Håpe håpe..
Pinklady og Amalie Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2010 Dro på sykehuset rundt halv fem med min mellom riene. Hadde bare to cm åpning og fikk noe å soe på. okned opp igjen uten rier og ble sendt hjem igjen. Nå kommer det tegningsblødning, og har små tak innimellom, men ikke noe særlig vondt da. Håper det tar seg opp snart. Blir sliten av denne ventingen
Melkerullen Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Å, så spennende! Da er du nok ihvertfall igang:) Ting (kan) Ta Tid - og det er fryktelig trøttende når det gjelder fødsler, pga det er jo ikke akkurat behagelig! Men for hver ri er du en ri nærmere! Alt som skjer er en del av prosessen og hjelper til:) Noen ganger jobber kroppen mye mer enn hva du selv merker, så selv om du venter på at ting skal ta seg opp, kan det godt være at kroppen din nå jobber kjempegodt - så tar det seg opp når det nærmer seg innreise tid igjen:) Ønsker deg all lykke til og håper du slipper å vente så mye lengre nå
Sjokolademonster Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Sukk.. føler med deg... Legger meg nå i håp om at i natt skal det skje! Termin i går.. Håper du ligger å føder nå :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Masse lykke til til dere begge!!
Sjokolademonster Skrevet 5. juli 2010 #9 Skrevet 5. juli 2010 I`m still here... MEN Pinklady og Amalie ble det stille fra.... ;-)
Pinklady og Amalie Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2010 Hey hey:) Er nok her enda jeg. Har nesten ikke sovet i natt, bare lagt å kjent etter. Har noen tak, men skal ikke skryte på meg at de er noe spesielt vonde. Også er det kanskje et i timen. Lengter etter gutten i magen, og vil så gjerne bli ferdig:) Lykketil alle sammen.
Sjokolademonster Skrevet 5. juli 2010 #11 Skrevet 5. juli 2010 hehe... tålmodighetsprøve dette... når har/hadde du termin?
Pinklady og Amalie Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2010 Hadde på lørdag, så jeg er ikke så langt over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå