Lykken_er_tre Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Halsbrann, mye kynnere, sove dårlig, hovne føtter og det er sååååååå varmt her inne!!! Sånn, da var det sagt og jeg skal drikke ett glass samarin og tussle tilbake til soverommet sånn at jeg ikke vekker 2-åringen. Det hadde bare vært prikken over i-en:)
Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 4. juli 2010 #2 Skrevet 4. juli 2010 samme her...men jeg får nok ikke sove med det første...
Sjokolademonster Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 haha... til vanlig er det samarin og tilbaketusling her også.. men i natt er det sjokomelk og rieteller hadde bestemt meg for å dra med en gang det ble regelmessig denne gangen, men man blir jo liksom aldri helt sikker på om man er i gang før det rives skikkelig... og da er det jo ikke lenge igjen.. hehe
Lykken_er_tre Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2010 Oj så spennende med rietelling! Håper alt går greit og lykke til!
Sjokolademonster Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Det dabbet av rundt halv fem i natt, og endte nok med å tusle skuffet tilbake til sengen... sukk.. Termin i dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå