Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 har hatt diare i kveld, og lurer på om det kan vøre fødsel på gang de neste dagene, ELLER om det er jeg har spist? (litt vondt i magen i går).
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Tror nok bare du får vente å se Diare kan komme av at fødselen nærmer seg, eller det kan komme av noe du har spist, så det blir litt vanskelig å svare på. Men om det er fordi fødsel nærmer seg, så merker du nok det innen noen dager Visst ikke, så var det nok pga. noe du har spist.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Detn er nok noe du har spidt ja det er jeg rimelig sikker på...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 * Vil ikke stjele tråden * Men, jeg er i uke 34 + 2 nå. Også har jeg også fått kraftig diare nå.. Kan det være noe tegn på fødsel?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Jeg hadde diaré i slutten av mitt tredje svangerskap, ingen fødsel som startet nei..... heller magen som var i ubalanse pga babyen som tar stor plass. Idoform er tingen ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Jeg er 17 uker på vei og har hatt diaré hver en jæ... dag siden positiv test... Irriterte slimhinner visst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå