Gå til innhold

Er jeg fæl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble gravid etter bare å ha jobbet 6mnd i ny jobb og så fikk eg store problemer med bekkenet og ble sykemeldt i uke 12 i svangerskapet!!!!.. Etter permisjonen klarte eg ikke å begynne i jobb igjen pga eg fortsatt hadde store bekkenplager. Har vært sykemeldt ett år no så det vil si at eg har vært vekke i TO år!!!!!!!. Eg er mye bedre i bekkenet no etter å ha gått til både, fysio,kiro,aku og til sist healer så no skal eg endelig begynne i jobb igjen då til høsten. Føler meg litt dum etter å ha vært vekke så lenge men hallo eg har jo vært driiiiit dårlig.

Men her kommer spørsmålet. Vi er no skikkelig babysyk igjen og vil gjerne ha to tette barn, er det for dumt å bli gravid igjen no når eg skal begynne i jobb igjen? Er det fælt av meg å gjøre noe slikt? og hva vil sjefen tenke om meg som holder på slik? og ikke minst kollegaene mine, det kommer til å bli mye baksnakking. Å herregud hva er det hun der driver på med!!! off blir ikke noe kjekt det der. Man når det kommer til det å planlegge familie og vår framtid er det ikke lov å være litt ego da?

Jeg er høyt utdannet og er ett ordentlig menneske og sjefen vet jo det, så kanskje det vil gå bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste settningen din koliderer helt med resten av innlegget.

Og til spørsmålet ditt(som burde være opplagt).

JA det er veldig dumt.

Ikke bare ovenfor jobben men også kroppen din som denne gangen mest sansynlig vil bruke enda mer enn 2 år på å bli bra igjen. om noen sinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...