togutter Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 I jobben min driver vi med jobbintervju.. å kjære vene, når vi spør om de 3 dårligste og 3 beste sidene, får vi utrolig mange rare svar... Hva er dine??
Mom2Two Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Beste: Engasjert Lojal Generøs/snill Dårligste: Engasjert (for det er på godt og vondt) Perfeksjonist Udisiplinert
Rampongi Skrevet 4. juli 2010 #3 Skrevet 4. juli 2010 beste: blid snill ærekjær dårlig: kinaputt utålmodig rotete sier ikke rotete i et jobbintervju, men heller noe i den retning av at jeg har et snodig system, men det er struktur i systemet eller noe..
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 4. juli 2010 #4 Skrevet 4. juli 2010 Beste: Utadvent Snill Humørspreder Dårlig: Temperament Rotete Sjalu
Abracadabra Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 alltid vanskelig det jeg er en god mor, en god venn, og ikke låst i mine tankebaner (jeg er flink til å se saker fra flere sider). men jeg har også et vulkansk temperament, er sta som et esel, og har vanskelig for å gi slipp på ting. (Ikke på den måten at jeg er langsint, for det er jeg overhodet ikke, men på den måten at hvis jeg begynner på noe må jeg få det ferdig, min mann irriterer seg grønn på det...det er så ille at jeg av og til nesten tisser på meg fordi jeg tar meg ikke tid til å løpe på dass, hehehe...)
lille sprelle Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 For det første - det er faktisk helt ut å spørre om det du sier der når det gjelder ansettelser! For min egen del, om jeg skulle få spørsmålet, så svarer jeg at mine gode sider, lett kan bli mine dårlige - f.eks. er jeg engasjert/ivrig - da er det lett å bli overkjørende, men så lenge man er klar over det - så går det jo greit....
NostraStoria Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Dårligste: Sta Utålmodig Perfeksjonist Beste: Snill Rolig Liker å få folk til å smile
Tøysetipp Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Tæmt å spørre om det på et intervju. Man vil jo alltid fremstå som en som er i stand til å takle de utfordringer jobben krever. Dessuten er det jo i en helt annen kontekst. Hva vil det si å være snill? Hvor snill er du? Så snill at du blir søppelkase for de rundt deg? Er du snill, men ikke selvoppofrende? Her er uansett mine: Beste: Rettferdighetens desippel Ivaretagende Omsorgsfull Dårligste: Rettferdighetens desippel Utålmodig Lat
NostraStoria Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 kan vel og skrive omgjengelig i stedet for snill da - lurer en så spør en. Uansett, blir noe helt annet å være i et intervju enn å skrive noen ord her inne. Men med på tankegangen din Tøysetipp.
Piken på landet Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Beste: Samvittighetsfull Samarbeider godt med alle typer mennesker Punktlig Verste: Pessimist Beskjeden Kan være treg til å oppfatte hint/signaler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå