Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Skryt av deg selv, ungene, mannen, svigermor.. Ja hva det måtte være! Selv vil jeg skryte av datteren min på snart ni år, som red en stor dølavallak(mankehøyde ca 165, jenta er 140 høy..) i dag som om det var der mest naturlige i hele verden. Fattet galopp og var skikkelig flink! Hele jenta var et stort glis da hun hoppet av!
Gjest Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Da vil jeg skryte av mannen min, som holder ut med nevrotiske,sippete og slitne meg, og er superflink pappa til jentungen
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Hehe..sååå ille er du vel ikke? Er det hormoner eller er du bare sånn? ..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Jeg må nesten si det samme som hun over her. Jeg vil skryte av mannen min som har holdt ut med ei klagete, sur og negativ kjerring (som er meg) i ganske mange måneder. Jeg synes livet har vært en stor nedtur etter at jeg fikk barn, men det har bare blitt så mye bedre. Jeg er så glad for at jeg har en mann som bryr seg og som ikke går bananas fordi jeg har hatt en dårlig periode. Han er også en super pappa for jenta vår. Og pågrunn av at jeg har hatt en så tung periode i flere måneder, har jeg hatt ekstra behov for å komme litt vekk fra mammalivet. Bare for en dag eller to. Han har støttet meg fullt ut.
Gjest Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Hehe, jo, så ille er jeg faktisk Ikke til vanlig da, men nå for tiden. Litt spesiell situasjon vi er oppe i, så da er jeg blitt ganske nevrotisk, sippete og en dååååårlig kone
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Så bra at han er den han er da, håper du passer på å skryte litt av ham til ham også, og til andre mens han hører på! Godt du er ute av den tunge perioden nå! Ha en flott sommer!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Da vil jeg skryte av svigers som har vært så utrolig snill å hjulpet oss masse i det siste. De ser at vi trenger hjelp og gir oss hjelpen vi trenger uten at vi føler oss mindre. Fantastiske mennesker er de, rett og slett!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 Det må vel være lov for en periode.. Håper den går snart over, og at du får en flott sommer!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 Så bra! Flott å ha slike støttespillere som hjelper når det trengs! Husk det til en annen gang, når det kanskje er omvent!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Jeg vil skryte av venninnen min som alltid stiller opp og holder ut med meg på tross av mine mange feil. Jeg vil skryte av henne for hun er den beste lytteren, hun bryr seg om alle rundt seg og trosser sin egen sykdom og strekker seg utrolig langt for å hjelpe andre og nå egne mål. På tross av kronisk sykdom som gradvis forverrer seg er hun alltid positiv og ser på fremtiden som er lys og bedre epoke i livet. Hun jobber knallhard for både seg selv og alle rundt!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #12 Skrevet 3. juli 2010 Vil gjerne skryte av meg selv på forhånd, fordi jeg akkurat NÅ skal rydde og vaske på kjøkkenet, noe jeg har forsømt i flere dager på grunn av jobb jobb og atter jobb! Men i morgen er det søndag, og FRIII!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #13 Skrevet 3. juli 2010 Det er så godt å ha slike mennesker rundt seg.. Sånne som gir av sin egen styrke og energi uten å kreve noe tilbake! Men husk dette når hun en gang trenger noen, og vær den personen for henne, som hun har vært for deg nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå