Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Ser at det jevnlig skrives innlegg her inne om mødre med lite og få venner som synes det er vanskelig å bli kjent med andre. Jeg er en av dem og tar det første skrittet, vil du bli kjent med meg? Jeg er ei dame på 30 år med barn under skolealder. Jeg er fleksibel, snill, omtenksom, ærlig, har svingende humør, er til å stole på, holder alltid tiden +/- 5 minutt ;-) Er overvektig, like å være ute, er langt fra overhysterisk på det meste men har mine smånevrotiske tvangshandlinger (som f.eks. jeg sjekker yterdøren sikker 5 ganger før jeg legger meg). Jeg mener og tror at kjemi betyr mer enn felles interesser. Nå vet du litt personlige ting om meg, noe viktigere enn annet ;-) Håper å få litt større nettverk med andre hyggelige mødre :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Ditt andre skritt kan være å flytte til Bergen - I need a friend too!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Syns alltid det er kjekt å bli kjent med nye mennesker så jeg skriver meg på her om det er greit:) Jeg er 22 år, har en datter på snart 2 år. Jeg er snill, ærlig, veldig omtenksom og har alltid dårlig tid. Trives godt som student, men ser virkelig fram til å komme i jobb. Er livredd for å brenne ned huset med kaffetrakteren, så den sjekkes minst 10 ganger før jeg går ut av huset. Ellers har jeg støv på hjernen i perioder, men heldigvis har jeg perioder der jeg er "normal" når det kommer til husarbeid. Jeg er også helt enig med deg hi om at kjemi betyr mer enn felles interesser.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Flytter hjem til Rogaland nå i juli, så jeg trenger en venn :-) Er 34 år (snart 35), gift og har tre barn, eldste skal begynne i fjerde, midterste skal begynne i andre og minstemor skal begynne på siste året i barnehagen nå. Er overvektig så min plan er å begynne å trene igjen når jeg flytter ned. Er veldig hønemor til tider og syns det er "skummelt" at ungene begynner å klare seg på egenhånd nå. Stort sett blid og fornøyd, hvis jeg blir sint så er det stort sett gubben det går utover (stakkar mann).
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Jeg tenker at jeg prøver å få i stand et DIB treff slik at vi kan treffes, kanskje på en kafè?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Så flott :-) Ha tenker du, skal vi treffes med barn eller uten?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Alltid kjekt med nye venner, jeg bor også i Rogaland Mange barn, alder har du HI ?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 Jeg flytter også til Sandnes når jeg kommer ned :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #15 Skrevet 4. juli 2010 Dere som flytter til Sandnes, når kommer dere? Så kan jeg få til et DIB treff etter det :-)
<3 mine søte små<3 Skrevet 4. juli 2010 #16 Skrevet 4. juli 2010 heisann:) bor i sandnes:) er 26 år har en sønn på snart 2 år. kjenner meg igjen i dine nevrotiske handlinger:) gjør akkuratt det samme selv:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #17 Skrevet 4. juli 2010 Vi kommer ned søndag 11 juli. Da har jeg ikke sett ungene på 10 dager, så det blir nok endel ting etter deres ønsker de første dagene :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2010 #18 Skrevet 4. juli 2010 Jeg bor også i Sandnes =) Er 27 år og har 2 små på 5 og 3 år.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #19 Skrevet 4. juli 2010 Så kjekt, da kan vi bli mange på et sommertreff :-) HI
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #20 Skrevet 4. juli 2010 bli med "mammas venninneklubb" på facebook
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2010 #21 Skrevet 4. juli 2010 Hadde vært supert om man faktisk fikk til et (sommer) treff =) =) Alltid kjekt å treffe nye mennesker =)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #22 Skrevet 4. juli 2010 Skjer med at alle er i Sandnes og ikke i Bergen?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #23 Skrevet 4. juli 2010 Du får starte en Bergen-tråd ;-) Er sikker mange i Bergen også....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2010 #24 Skrevet 5. juli 2010 Med eller uten barn er akuratt det samme Hva sier du ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå