Patetica fåkksi Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Den er jo full av "stem på meg daaa"-piss og intet annet?! Forresten, vi vant kampen. Nå kan dere kysse mine sko.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Måtte dere ryke ut mot Fritz. Jævla stemmesanking. Når jeg blir despot (det nærmer seg) skal alle som har deltatt i Lanoungen, og andre stem på meg konsepter dingle fra landets lyktestolper. Sammen med de som stemmer frp.
Patetica fåkksi Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2010 Jeg tror vi vil finne at mange av dem er de samme. Slik dumhet har visse trekk.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 det har dukket opp irriterende intrengere i vår idyll verden. desuten har sug lut forsvunnet, men sistnevnte dukker helt sikkert oppigjen plutselig. vi må spre litt propaganda så vi får opprettholdt idyllen
Aliena Skrevet 4. juli 2010 #5 Skrevet 4. juli 2010 Ja, det var en solid og innponerende innsats mot Para (/Uru?)guay. Tyskerne skjelver i lederhosene sine.
tante grusom master of law Skrevet 4. juli 2010 #6 Skrevet 4. juli 2010 Det blir en ulidelig spennende semifinale. Vet ikke om jeg tør å se på engang. Håper tyskland går videre, men jeg synes egentlig at spania-tyskland burde vært finalen. Og, ja, meget irriterende med disse tiggerinnleggene. Blir nesten fristet til å stemme på noen annen av pur faen. Men gidder ikke det heller.
Patetica fåkksi Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2010 "Kjære søte kranglere" meg midt i ræva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå