Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 når noen skriver om forskjellige situasjoner i sitt nabolag. Er det virkelig så enkelt å flytte på seg? Det må da finnes flere måter å rydde opp i ett naboforhold eller hva det måtte være på? Å rive opp unger og sitt eget liv fra ett hjem hvor man kanskje har bodd i flere år. Det er da ikke bare-bare å selge og kjøpe nytt... Det hadde hvertfall blitt vanskelig for oss pga prisnivået og ungenes ønsker om å bli boende. Nå har vi heldigvis ikke noen slike problemer, men uansett...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 I saken med guttene som bader ulovlig, rekker de vel uansett ikke å flytte før badesesongen er over.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Har man bosatt seg på et sted hvor det i utgangspunktet er åpenbart at de "nyoppståtte" problemene vil dukke opp (som f.eks. ved åpent vann, stort og tett byggefelt med mange barn, ), burde man enten ha skjønt det på forhånd og ikke bosatt seg der, eller flytte når problemet blir for stort.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Vi kommer ikke til å flytte bare så det er sakt altså Men skal innrøme at det er ikke er lett når jeg føler ta jeg må parkere bilen enn annen plass en ved postkassa bare for at de ikke skal komme bort hit, De barna å min sønn finner ikke det beste i hverandre for å si det slik (å det gjelder min sønn også ikke bare naboen altså) Så i dag har min mann å jeg bestemt at vi skal prøve å skille de litt, å hjelper ikke det så får vi ta det opp foreldra. Men vil liksom ikke lage trøbbel i nabolaget heler. Hilsen hu som skreiv innlegget om dette med barn å bading aleine.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Tenkte ikke bare på de innlegget med barn og vann, men ser det ofte her, at man blir rådet til å flytte om ting er litt skjærings i nabolaget... Det virker så lettvint, bare selg/ si opp og flytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå