....mammatilto... :))) Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 etter mye slit med og få tak på en brukt sovevogn til snuppa våres som vi har hatt stående i bhg i 2mnd - så får vi høre at de har lånevogner som hun kan bruke når hun skal sove, da det begynner og bli mindre av det nå fremmover ..... Så vi kan bare ta med våres hjem for den blir bare stående og ta plass ....
Gjest Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Det er vel ikke verre enn at du selger den på Finn. Prøv å se litt stort på det - noe stort problem er det vel egentlig ikke :-) Både i verdensmålestokk og litt mindre målestokk.
Karoline's*mamma Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Det kan jo vere mange barn som nett har slutta med soving i bhg, og at bhg ikkje har kunna gitt beskjed før. Er jo kjedelig for deg, men du kan jo velge at jenta di likevel brukar si vogn, så veit du kva ho søv i.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Stakkars deg, du kan ikke ha det lett.
melkekua™ Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Jeg kaller det ekstra service jeg da ;-) selg vogna igjen da vel!
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Skikkelig irriterende, enig med hi. Lov å gremmes litt da. Men selg den videre, sånn ca først i august er den nok meget lettomsettelig 8-)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Kjipt, men ikke barnehagens feil.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Hadde det vært sånn i bhg til jenta mi så hadde jeg blitt sjeleglad! Her må vi ta med vogna til og fra bhg hver eneste dag og jeg har bekkenløsning så du får nok ikke noe sympati fra meg dessverre. hehe
BlåBlå Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Visste du ikke at de hadde vogner ? Har du spurt ? Vi har en bitteliten bil, og da vi byttet bhg fikk vi beskjed om at om vi ville at ungene sov ute, måtte vi ha med vogn selv. Denne burde helst bringes frem til tilbake hver dag, men kunne også stå ute under tak hele tiden. Viktig da å pakke den inn med regntrekk så den ble helt tett mtp katter og slikt. Men jeg så jo at de hadde noen tvillingvogner i bhg, og spurte derfor om det var ok at jr lånte en av dem til å sove i. Dette fordi jeg må ta av alle hjulene på vogna, og presse den inn i bagasjerommet for å få plass. Fikk beskjed om at det selvf. ikke var noe problem i det hele tatt. Dette selv om de andre foreldrene har med egen sovevogn. Tror ikke noen er sure for det....De har dessuten flere tvillingvogner som sikkert kan lånes om noen spør.
Tøysetipp Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Kan ikke fatte og begripe at det er noe å irritere seg over. Dere har vel ikke bært den hele veien over atlanterhavet?
Mor Løvehjerte Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 Haha, Tøysetipp. HI, se på den som en reservevogn. En vakker dag og gjerne nyttårsaften, punkterer hjulet på hovedvogna eller spys ned av en utrivelig gjest (Ref. til et tidligere innlegg her på DiB). Da skal jeg love deg at du syns det er alle tiders å ha en vogn nr. 2. :-)
mamman t go`gutta Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Alt hva barnehagene skal få pepper for. Er jo ikke sikkert de hadde en ledig vogn for 2 mnd siden. Huff, ikke enkelt å jobbe i bhg tror jeg, når folk " hisser" seg opp for slike bagateller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå