Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 hei hvor det går og lurte på om om jeg ville treffe ham..... jeg bare hmmm... hmm.. for jeg har ikke hørt fra han siden... april? da ble det plutselig stille, og så kommer han igjen nå... vet ikke hvorfor det ble stille... siste meldingen fra ham, tolket jeg kanskje på et vis slik at - da får han sende neste melding... så har jeg tenkt, at kanskje det ikke var sånn den var ment, og tenkte på å sende melding til ham, men da var det gått så lang tid, tenkte jeg, og at hvis han ville noe med dette også - så hadde han også sendt en melding før denne tid..... han var jo ivrig på meldingene før... så nåååå... nå lurer jeg på hva jeg skal svare ham, om jeg skal svare ham... og dette med å treffes igjen... jeg tenkte vel egentlig, føøør at jeg jeg følte jeg måtte treffe ham mer, for å vite hva jeg ville med dette, så jeg ville møte ham mer. Men når det tok sånn slutt, så har jeg tenkt "ja drit på han".... føler jeg vet hva svar jeg får her.... men... så vil jeg på en måte sende en sms tilbake og..... whaat????
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 nåååå? føøør? ja drit på han? Uansett. Det høres ut som denne fyren har drevet med ei annen ei i mellomtida, og du er nå en god nr 2. Bare det første som slo meg.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 enten det eller så har han vært innlagt, i fengsel eller lignende. Jeg ville holdt meg unna eller - hvis du virkelig likte han: be om forklaring!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Hvis du svarer; "Jaha. Og hva har du drevet med siden sist?" ... da viser du at du er litt mistenksom, samtidig som det ikke sies direkte at du mistenker ham for å ha flørtet med ei anna dame.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 ....eh... de datet litt for en tid tilbake... Han har sikkert hatt flere damer i mellomtiden, og hvorfor skulle han ikke det ?? Vil du noe med dette, må du se på det som en NY start !! Treff ham, og se hva som skjer... Ikke nødvendig å lage drama, der ingen drama hører hjemme...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 hehe ja, mange fine svar her.... tankene har slått seg hos meg og... men - er vel ikke verre jeg heller - har trodd det var over, og var på sjekkern når jeg var ute selv.... (men det har blitt med sjekkingen) så jeg blir forvirret når han nå kommer med melding nå... hva skal jeg skrive / hva vil jeg... ??? ingenting vondt skjedd med oss, så hadde jeg truffet ham tilfeldig, skulle jeg ha vært høflig og snakt med ham og kjekt å se deg.... og kanskje funnet ut hvorfor jeg ikke hørte noe... men har liksom sluttet å håpe på en sms nå så lenge etterpå... Vet jo at dere ikke kan si hva jeg vil, men... men så er jeg på nippet til å sende noe....
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #9 Skrevet 3. juli 2010 må svare meg bittelitt igjen da, for nå er jeg på nippet til å sende noe :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 Svar han, men ha litt skepsis i bakhodet. Er ikke verre enn det.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #12 Skrevet 3. juli 2010 Jeg hadde ikke svart hvis jeg ikke var helt på knærne etter ham. Men nå er jeg veldig stolt av meg og tenker at hvis ikke fyren er oppriktig interessert kan det være det samme. Har hatt flere fyrer som har sendt meldinger og ringt etter at det var slutt og de har jeg aldri vist noen interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå