Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere fornøyd eller ikke? Evt hvorfor ikke?

Hvilke bivirkninger har dere merket? OG var den vond å sette inn/fjerne?

Ser jo at sprøytespissen er SVÆR :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vond å sette, litt vond å ta ut. Fikk et lite arr. Mye hormoner, men ikke værre en p-piller. ;o)

Skrevet

Hva mener du med mye hormoner, at den inneholder mye av det, eller at du ble påvirket i humør osv? :)

Skrevet

Inneholder mye hormoner, men det går fint med mitt humør.

Husker jeg gikk litt opp i vekt, men det gjør man gjerne med p-piller også.

;)

Skrevet

Ok, jeg trudde den inneholdt lite hormoner, siden jeg kan bruke den når jeg ammer. Men det er kanskje ikke det som avgjør;)

Jeg går gjerne litt opp i vekt jeg :D

Men fikk du mye småblødninger/endringer i mens?

Skrevet

Hadde blødninger første gangen jeg hadde den i.

Litt irriterende å aldri ane når man begynner å blø.... Jeg fikk beskjed om at jeg IKKE kunne ha den når jeg ammet! =(

(Nå ammet jeg bare i to dager, så da gikk det jo alikevel greit!)

Men alt i alt er jeg ganske fornøyd!

Skrevet

Jeg ville ikke satt den inn om du ammer!!

Skrevet

Å? Hvorfor ikke?

Regnet med det er trygt siden legen sa det, og det kom opp på den testen på prevensjon.net..

Skrevet

Jeg fikk veldig redusert melkeproduksjon når jeg satte inn p-stav... og hadde blødninger nesten konstant i 4 mnd (da tok jeg den ut). Når stavene skulle tas ut fikk jeg vite at de var feil plassert.. Jeg vet ikke om det kan ha vært årsaken til problemene jeg hadde (om jeg kan ha fått for mye hormoner om gangen?)

Skrevet

Huff.. kjenner jeg angrer litt nå, på at jeg henta den på apoteket.

Legen mente det var lite bivirkninger ol. men når jeg leser på fellekatalogen nå, ser jeg at det er jo mye mer sammenlignet med f.eks. cerazette.

Men det er vel ikke mulig å levere tibake og få pengene ijen for reseptbelagte/legemiddel ting? :/

Skrevet

gikk litt fort unna her,siste setning skal være :

Men det er vel ikke mulig å levere tilbake og få pengene igjen for reseptbelagte ting/legemiddel? :/

Skrevet

Jeg har hatt p-stav i litt over et år nå. Jeg er kjempefornøyd! Aner ikke hvordan det blir å ta den ut da, men nå har jeg hvertfall ingen blødninger og har heller ikke hatt det siden den ble satt inn.

Skrevet

Takk, godt å høre at det finnes noen positive erfaringer med denne :-)

Ammer du? Mistet du mensen eller hadde du ikke fått den tilbake før du satte den inn (hvis det var etter fødsel da:).?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...