Gå til innhold

Noen som "ser" her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gjør jeg som så mange andre. Har aldri prøvd det før.

 

Men vær så snill: Er det noen som ser hvor jobbnøklene mine er?? Jeg har forlagt dem, og er avhengig av å finne dem i kveld:(

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at noe faller. de faller på noe hardt. Tvilsomt at det er ute. Og jeg ser sko. Har du vært i en skobutikk i det siste? Eller har dere en skohylle eller noe? Eller en annen plass der dere har sko?

Skrevet

De er på vaskerommet.

Skrevet

Da kan dere jo samtidig se hvor mannen (rotekoppen) har gjort av telefonen sin.... Noen ganger hadde synske evner vært flott!

Skrevet

Jeg ser.... døde mennesker. Har du vært på kirkegården i det siste?

Skrevet

i jakkelommen i gangen ligger nøkkelen

Skrevet

Skjønner godt du ikke finner nøklene når du er blind :( Godt at folk kan e-maile deg øynene sine da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...