Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Nå gjør jeg som så mange andre. Har aldri prøvd det før. Men vær så snill: Er det noen som ser hvor jobbnøklene mine er?? Jeg har forlagt dem, og er avhengig av å finne dem i kveld:(
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Jeg ser at noe faller. de faller på noe hardt. Tvilsomt at det er ute. Og jeg ser sko. Har du vært i en skobutikk i det siste? Eller har dere en skohylle eller noe? Eller en annen plass der dere har sko?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Da kan dere jo samtidig se hvor mannen (rotekoppen) har gjort av telefonen sin.... Noen ganger hadde synske evner vært flott!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Jeg ser.... døde mennesker. Har du vært på kirkegården i det siste?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Skjønner godt du ikke finner nøklene når du er blind Godt at folk kan e-maile deg øynene sine da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå