Gå til innhold

Femåringen min og legging..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres slitsomt ut! Og jeg er glad det ikke er meg (bank i bordet)

Her legger jeg lillebror ca kl.19, kanskje jeg drøyer den til 19.30 i helgene. Han sovner som regel i løpet av en halv til en hel time.

I 20 tiden er det storesøster sin tur. Kl. har noen ganger sneket seg fort mot 20.30 også, men hun er opplagt om dagen, så der gjør ikke noe. Hun lister seg opp i senga og jeg legger dyna om henne. Noen fa kvelder kan jeg høre at hun kler på dukka eller leker litt, men det er sjelden jeg må minne henne på om at det er leggetid og lekene kan vente til imorgen.

Skrevet

kjenner den der igjen veldig godt ja!!

har en 5åring som driver på slik, og har en 3åring som skal prøve å sove oppi alt.

men.. har funnet ut,at så lenge han ikke bråker og bare er på rommet sitt så er det greit nok, men om han ikke sovner før langt på natt og er dauetrøtt på morgen, synd for han, da skulle ha lagt seg for å sove.

men ser også de dagen hvor storebror for være litt alene,eller gå ut uten lillebror så er han mer fornøyd og kvelder tidligere enn om han må henge med lillebror hele tiden,så prøver å være flink å la storebror gjøre sine ting alene, feks gå til naboen uten lillebror og slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...