Gå til innhold

Hm... Hjelp meg litt a, var jeg frekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ringte ei venninne for å prate litt.

Hun fortalte meg at hun skulle på vorspiel og ut på byen og lurte på om jeg ville være med. Jeg svarte at jeg hadde planer om å spille crocket hjemme i hagen sammen med venner, men at hun kunne være med om hun ville. Da fikk jeg til svar: " Crocket? Herregud, så harry!"

Syntes dette var litt rar ting å si, så jeg svarte: "Da er vel vors og bytur hakket mer harry?!".

Jeg merka at venninna mi ble litt irritert og sa ha det rett etter kommentaren min..

Når hun sier jeg skal gjøre noe harry, kan ikke jeg få slenge litt med leppa tilbake da? Jeg sa det på en komisk måte, iom at jeg egentlig synes det er litt harry å si "harry" hele tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes venninna di var jævlig frekk jeg.

Skrevet

Gode venner bør vel tåle så pass begge veier mener jeg.

Skrevet

Dere var vel like frekke begge to. Hun trodde tydeligvis det var bare hun som hadde lov til å være frekk.

Skrevet

Opplever personer som kritiserer innredningen, og kommer med gode forslag, samtidig som de selv ikke ville tålt at noen blandet seg opp i deres egen innredning.

Og så har jeg opplevd at noen personer nærmest ypper til krangel, og når jeg svarer igjen er det jeg som blir regnet som kranglevoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...