Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 DVD-spilleren fungerer ikke, står bare en eller annen melding om at disc not available eller noe slikt, så blir dvd-platen liksom "spydd" ut igjen uten at jeg foretar meg noe. Noen som vet? Den har fungert i over 2 år, men plutselig har den blitt slik.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Har dessverre ingen mac som kan hjelpe deg nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå