Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg fikk en datter med en mann for ca 7 mnd siden.. Det har aldri vært noen følelser inne i bildet, vi var bare gode venner, og ble litt for fulle en kveld.. Men nå driver han å sender meg meldinger å sånn.. Sier at han har følelser for meg, og at han har hatt det helt siden jeg og han "holdt på"... Men tingen er jo at vi ikke har holdt på.. Ikke i det hele tatt.. Og han er edru har jeg funnet ut av.. Hva tror dere? Lyver han, eller har han virkelig følelser for meg?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Jeg er ikke synsk, så enten betyr det at det at han har følelser for deg (hvorfor skulle han ellers bry seg med å skrive noe slikt?), eller så savner han bare litt sex, og ikke noe mer. Jeg kan dessverre ikke vite noe bedre enn deg om han lyver eller ikke. Du kjenner han trolig bedre enn noen andre her inne.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Dere har jo holdt på,dere hadde sex,og fikk ett barn!! Hva tror du selv da? Møt han og snakk sammen,er vel da dere finner ut av det..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Kan ikkje skjøne kvifor han skulle lyge om noko slikt. Om han berre var ute etter sex, så ville det vel vore mykje meir ukomplisert å finne seg nokon annan enn mor til barnet hans.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Det vekkes vel noen følelser når han vet at han har et barn! Ikke rart at han ønsker at dere skal prøve å være en familie! Du sier at du fikk en datter, men det er jo faktisk dere som har fått en datter!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Nei, det er JEG som har fått en datter, ikke jeg og han. Han stilte ikke opp i det hele tatt når jeg ble gravid, gikk derimot rundt til folk å sa at jeg hadde lurt han til å ha sex med meg, og mye annet dritt.. Han lyver om den minste lille ting, tilogmed om hva han har hatt til middag... Han lyver om ALT, er derfor jeg prøver å finne logikken i dette..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Da lyver han vel om at han har følelser for deg og da. Glem hele fyren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå