Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Kan noen forklare meg hva det er, og hvem som får noe slikt dekket av staten?
Rampongi Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Det er vel gjenoppretting av skrukkete og kvapsete mager. Om noen sliter veldig mye psykisk med dette, tror jeg det er mulighet for å få det dekket av staten.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 jeg hører jo noen som snakker om avreven bukmuskulatur, noe som gjør at magen aldri trekker seg sammen etter svangerskap. Er det i slike tilfeller man bruker bukplastikk, eller er det for dem som har masse overflødig hud som skal fjernes?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Kort fortalt så er det plastisk/kosmetisk operasjon av magen. Googler du, finner du MASSE !! Man kan få slike operasjoner dekket om man har medisinske plager. Det har blitt mye strengere enn det var. Jeg ble operert i 2005, da fikk nesten alle det dekket
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 kjenner ei som fikk dekket bukplastikk av staten fordi hun hadde så mye overflødig hud/mage at hun hadde problemer med å få på seg glidelåsen på bukser. Hun måtte pakke inn magen på en spesiell måte for å få igjen glidelåsen. Men hun måtte visst gå ned noen kilo i forkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå