Gå til innhold

Typisk VG...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Paris Hilton narkotatt i VM by", så viser det seg at hun røyket bare hadde marijuana.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tihi, du har visst røyka litt du også.

Skrevet

Marijuana er vel narkotika? Har du røyka sokkene dine, siden ordene kommer ut i tilfeldig rekkefølge?

Skrevet

Hahaha! :) Dritbra innlegg!

Skrevet

Bra HI! Vi trengte litt påfyll nå! Lenge siden sebratrusen og parkeringsproblemene;)

Skrevet

Vel, jeg mente ikke at ikke marijuana er narkotika, men at det er nyhetsstoff at en amerikansk jente har røyka er vel strengt tatt unødvendig, det er jo ekstremt vanlig da. Narkotatt i mine øyne er litt mer alvorlig enn å ta en joint.

Skrevet

Det er ikke ekstremt vanlig blandt folk jeg kjenner å ta seg en joint. Jeg har aldri røykt marijuana og heller ikke mine nærmeste venner. Hun har faktisk brutt loven, og det at du mener at å røyke et ulovlig narkotisk stoff og bli tatt for det ikke hører inn under definisjonen "narkotatt", sier vel det meste om dine grenser og vaner. Du normaliserer kriminell adferd for å rettferdiggjøre at du selv er kriminell.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri tatt en joint. Synes alikevel ikke det er nyhets stoff. Det er vanlig, særlig i USA. Believe it or not.

Skrevet

Eh, 19:55, rolig nå! ;)

Skrevet

Jeg er rolig. Men jeg vet også at bruk av narkotika er straffbart. Det går an å være rolig og lovlydig, belive it or not.

Skrevet

Ja da, men å si at det ikke er vanlig, særlig blandt amerikanere, vitner jo om at du ikke har peil. Det ER vanlig, uansett om det er lovlig eller ikke.

Skrevet

Jeg sier ikke noe om det er vanlig blant amerikanere eller ikke. Det vet jeg ikke noe om, da jeg akdri har vært i Amerika. Jeg kommenterer en reaksjon på den norske avisen VGs oppslag angående bruk av narkotika. Dama er narkotatt enten man mener at det er vanlig å bruke narkotika i USA eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...