Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Kjenner jeg blir svett bare ved tanken, selv om jeg prøver å innbilde meg selv om at det ikke er farlig.. Har ikke vært på jobbintervju på over åtte år, har fast jobb, men lyst å gjøre noe helt annet.. Så da må jeg vel til "pers".. Ønske meg lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Gi meg gjerne tips om hva jeg skal si og gjøre for å fa dem til å "falle" for meg.. Og for å slippe å være så nervøs.. HI
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Fast handtrykk, stort smil !! Da er du langt kommet... Vær ærlig og blid. Det er ingen "feil" å tenke seg om før man svarer ! Og sitt i ro !! Hold hendene foldet foran deg el.l., det gir inntrykk av at du er et rolig vesen. (Mange sitter å fikler og filler når de er nervøse..) Det går bra !! Lykke til )
Rampongi Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Tenk over hva du vil svare på en del spm. Gode sier, mindre gode sider, hvorfor de bør velge deg? Hva med utlysningen pirra deg til å søke, hvorfor vil du endre kurs i forhold til hva du gjør nå osv.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå