Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har virkelig fått føle kjærligheten. Det er helt enormt. Det er gjensidig. Men jeg er gift, og har barn. Noen som har vært i samme situasjon? Jeg kan ikke glemme han. Hva som skjer vil vel vise seg etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Nytt, spennende og masse begjær - det er IKKE den store kjærligheten!! Det er spenning i en kjedelig hverdag... Gresset er svært sjelden grønnere på den andre siden av gjerdet. Og som en gluping sa; "dersom gresset ser grønnere ut på andre siden, så er det fordi din egen side blir altfor lite stelt med"... Helt sant !! Og vil du i din rosa blindhet gå videre med dette, så bør du jammen avlutte 100% med mannen din før du i det hele tatt RØRER den andre mannen!! Ikke vær en utro feiging !!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 sjønner godt hvordan du har det. det har jeg også. i tillegg har vi store prob med forholdet fra før av. men jeg velger og satse på fam før mine egne følelser iogmed at det er bf..det kan kansje være lurt og prøve å pleie forholdet du er i og kjenne på disse følelsene også før du evnt foretar deg noe. ønsker deg uansett lykke til ! det er sørenmeg ikke lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå