Gå til innhold

Man vet man er gravid når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man våkner opp midt på natten av at puten lukter forferdelig vondt, og etter en stund finner du ut at det er tøymykneren den lukter av.

Har aldri merket at den lukter noe som helst tidligere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha-ha, den var bra!

Man vet også at man er gravid når man gråter ustanselig i en time og 5 min etterpå smiler bredt og er glad.

Skrevet

Man skjeller ut mannen fordi han ikke kjøpte med sjokolade til deg når han var i butikken, men når han så kommer hjem med sjokolade skjeller ham ut for at du føler deg så feit allerede...

Skrevet

Man leser oppskriften på pannekakerøre nøye og ordentlig, og likevel glemmer å ha oppi egg... Og ikke finner ut av det før man begynner å steke pannekakene, 5 timer etter at man har laget røra....

Skrevet

.. Begynner å gråte av Himmelblå-sangen!

Skrevet

.. når man brekker seg når man ser en søppelbil, fordi man vet den lukter vondt... Spiller ingen rolle hvor langt unna den er....

(Jeg liker ikke lukta til vanlig heller, men nå brekker jeg meg faktisk bare ved synet...)

Skrevet

- Man gråter av "E6" med DDE - for tenk om han ikke rekker fram til sykehuset i tide!

- Man synes brød lukter direkte vondt!

- Det plutselig popper opp en million kviser!

Skrevet

Man klikker mentalt på en flue og går amok med avisa... For så å gråte 30 minutter fordi man drepte den....

Skrevet

Haha, hadde det sånn da jeg sprayet en humle med insektsspray tidlig i graviditeten. :P Synes humla lagde så mange triste lyder, og det var tydelig at jeg bare pinte den til døde.. Av og til er man ikke helt riktig.. (",)

Skrevet

... du har dusjet og står med trusa som du skal ha på deg i hendene så spør typen din "skal du skifte laken på senga?"

Skrevet

hahaha... slemt sagt, men måtte le!

I dag var det en gutt på 4 år som sa at jeg hadde stor rumpe i butikken!

Skrevet

Når du kan sove i tre timer i strekk midt på dagen og allikevel bare glede deg til du kan sove om et par timer igjen.

Når du er sulten som en ulv, men blir kvalm så fort du begynner å spise

Når du smiler fornøyd av mensliknende smerter :)

Skrevet

Når du byrjar å grine av Disneyfilmen "Tingeling".

Når du legg vaskepulveret i kjøleskapet.

Når du må brekke deg berre av å TENKE på fiskebollar.

Når du eksploderer i raseri fordi mannen sa at du hadde rota litt.

Skrevet

HAHA! Utrolig bra, nå stusset jeg litt her, før jeg måtte google DDE. Er ikke akkurat noen fan, og skjønner nå at jeg har falt ut etter første del av den sangen når jeg har hørt den på radio, for jeg trodde helt seriøst at "kanskje ligg det no´n i arman hennes no" og de andre liknende partiene i den sangen handlet om en trailersjåfør som trodde kona hjemme var utro... uffda...

Skrevet

Er eller ikke noen DDE-fan, derfor ble jeg totalt overraska over min egen reaksjon på sangen. Måtte kjøre bilen til siden av veien, og satt - helt seriøst - og gråt av den sangen *rister på hodet*. På tide å tilkalle hyggelige menn i hvite frakker, tro?

Skrevet

Når du bare MÅ innom butikken og kjøpe en pakke skivet jarlsberg for å spise på bussen på vei til jobb...

Skrevet

Når kjæresten ikke får kysse deg, fordi han har pusset tennene.

Skrevet

Denne tråden var bra :) Mye bra å le av.

Alle utsagnene er så sanne... Litt av noen hormonhekser vi blir, og det er garantert ikke enkelt å være i nærheten av oss til tider.

Skrevet

Jeg har jo hørt "E6" før da, men aldri tenkt over hva den handler om så jeg måtte høre den og høre etter :) Og jaggu meg kom ikke tårene her også... He, he.. Det tør jeg ikke si til noen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...