Gå til innhold

Hva liker du minst å vaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det dusjen. Jeg hater og vaske den. Den er liten og trang vanskelig og vaske skikkelig.

Alle veggene går jo greit, men der dørene overlapper og henger sammen er helt forferdelig.

Gulvene er helt greie og lette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badet, er kjempelite. Må gå ut derfra for å kunne tenke ;)

Skrevet

Slik er våres også. Vi flyttet fra en leilighet på knapt 60 m2. Badet var kjempestor og godt! Måtte riktignok ha vaskemaskin og tørketrommelen der, men det var plass til dem.

Stor god gulvplass.

Flyttet til en leilighet på godt 100m2, her er det ikke plass til mer enn 1 person hvis man ikke lukker døra, og kommer noen inn når jeg er på do, så må jeg passe på så de ikke smeller døra i bena mine.

Rart!

Skrevet

Dusjen og badet, fliser er er mareritt å vaske...

Skrevet

Jeg kan ikke fordra å støvsuge jeg da. Badet er bare morro å vaske og jeg vasker det hver eneste dag. Ellers liker jeg ikke å vaske i kjelere der det er rått og fuktig og gjerne litt småkryp.

Skrevet

Jeg solgte oppvaskemaskinen min pga jeg skulle flytte til leilighet uten uttak til oppvaskemaskin OG for lite benkeplass til benkoppvaskemaskin. Dere kan jo gjette hva som er det verste:S

Skrevet

heldige deg.. du vant.. Oppvask er det verste!!

Men jeg må ha oppvaskmaskin så den tar seg jo av den biten her, så her må det bli kjelleren.. Av vaskinga, men eg like vasking bedre enn andre ting.

Her er det verste rot og støvsuging..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...