moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har ikke kjøpt klær til meg selv på lenge, men kjøper til barna når det er på tilbud. Har veldig dårlige økonomi nå, og kjøper faktisk helst klær på tilbud. Cubus har masse fint på tilbud. H&M er veldig dårlig, om man ikke akkurat skal ha noe sesong-og-moteriktig så trenger man ikke gå der. Selv om jeg egentlig liker h&m veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 ja herlighet ! jeg kjøper alltid klær på tilbud jeg. jeg går masssse på fretex også. der er det myyye fint en kan få om en ikke er kresen på merker. kjøper ALDRI gensere, bukser osv til 3-400 kr stk plagget, det er dyrt. er det rart familier har dårlig økonomi! (generelt altså, ikke ment til deg) lindex, cubus, fretex, finn.no, arveklær, spalkøp osv er plasser jeg får tak i mine klær
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har aldri prøvd fretex. Men når jeg tenker meg om så har jo jeg selv levert masse fine brukte klær til fretex så kanskje jeg må svelge stoltheten og ta rulletrappene opp til fretex og se hva de har =O Har ingen og arve fra, og besteforeldre som kjøper null =( Jeg gir selv vekk klærne til begge barna. Jeg er jo ferdig med barn og vil gjerne hjelpe andre som er i lignende situasjoner. Holder på å skal sende 3 bæreposer med klær etter storesøster til ei her inne, må bare til dagmamman og hente 2 joggedresser så jeg får med dem også =)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 men da ordnet det seg med noe klær i allefall av dagmamma er kjedelig når ingen i familien "gidder" å bry seg.....uff håper det bedrer seg med tiden. men du, det er INGEN skam å gå på fretex. det er ikke slik at det bare er uteliggere, fattigfolk, utlendinger som ikke har penger, o.l ! nei gå du på fretex med stolthet, så kan du si til folk eller til deg selv at du støtter en god sak i tillegg til at du finner deg noe fint
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2010 Jeg fikk ikke klærne fra dagmamma, jeg hadde lagt dem igjen der når barna gikk der. Det er vel ikke mer skam og handle på fretex enn på finn.no hehe og der har jeg kjøpt en vinterdress en gang =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Handler selvfølgelig mest på tilbud:) Er jo ikke millionær heller da, iallefall ikke ennå hehe... Er lykkelig, når jeg er så heldig, å kommer over posesalg som akkurat har startet.... da smiler jeg i mange dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå