Gå til innhold

Dere fra Kr.sand / Omegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av Barneland på Sørlandssenteret, og Barnas hus, hvor syns dere det er best?

Tenker på, service, kvalitet, pris, utvalg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns barneland har jevnest og best service, og mest kunnskap om f.eks biiseter.

på barnas Hus har har jeg møtt total uvitenhet de to gangene jeg skulle handle barneseter, og ble bare henvist til en laminert best i test -liste med kommentaren om at "alle setene vi har her er jo godkjente i EU".

Men daglig leder (Erik) er veldig flink!

Barnas Hus har vist stusselig og mangelfull service egentlig alle gangene jeg har vært der. veldig kjedelig, for de har stort utvalg.

Skrevet

Har litt det samme inntrykket angående Barneland, ingen spm om å hjelpe, og vi følte oss ikke særlig velkommen...

Var på barneland i dag, og kunne gått der inne i timesvis, der er det ikke vanskelig å bruke penger nei :)

De var også veldig behjelpelige.

HI

Skrevet

Barneland er HELT klart best på srvice!!!!!!!

Utvalg på barneutstyr er vel bedre på Barnas hus, men de har det jeg trenger på Barneland!

Men leker kjøper jeg på LEKER ;o)

Skrevet

synes utvalg av barneutstyr på de butikkene i kristiansand altså barneland og barnas hus er elendig. Barneland har noen sinnsyke priser og barnashus er det i ny og ne noen tilbud men jevnt over lite utvalg men igjen bedre en barneland. Har du anledning så oppsøk feks Bergen/Oslo eller nettet.... (er en helt annen verden) har samboer fra bergen og er når vi reiser dit vi gjør de store innkjøpene, babykos er en flott butikk med mye utvalg og utrolig bra service(har oxo nettside). Men leker til barna blir kjøpt på leker og toysRus. Synes Kristiansand ligger kjedelig langt etter når d kommer til barneutstyr...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...