RachaelRay Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Noen som orker å forklare meg?? Har prøvd å finne det ut.. men får det ikke til. Konsetrasjonsevnen er ikke på topp, så trenger å få det inn med teskjemetoden :-P
Rampongi Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 koble mobilen til pc med kabel, på lik linje som om du skal hente bilder fra kameraet.. lagre bildet, gå inn på facebook og last det inn..
RachaelRay Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2010 Så det går ikke an å sende til face, uten å lagre bildet først?? Trodde kanskje det gikk an å sende det på noen måte..
LillL Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Hvism an har lastet ned facebook til mobil så går det! (Vet at det går å laste ned på Iphone, men tror det går på fler mobiler...)
Aini Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Når du går inn på facebook for og laste opp bilder så tror jeg kansje det skal gå ann fra der, at det står hvordan det skal gjøres;)
Gjest Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Kan laste ned bilder direkte til facebook fra mobilen. Går inne på last opp bilder på fotoalbum siden på facebook på mobilen. Finner da bildet jeg vil ha og laster inn. Har Nokia N86.
Mor Løvehjerte Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Jeg sender bilder fra mobilen til facebook som mail. Sender dem til en egen mailadresse jeg har fått tildelt fra facebook. Aner ikke hvordan du finner dette på din egen profil, men det fungerer kjempefint hos meg i hvert fall.
RachaelRay Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2010 jeg fikk det til :) tusen takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå